Danes je dan za PR!
V Kinu Bežigrad v Ljubljani odpira vrata Dan odnosov z javnostmi oziroma Dan PR. Se vidimo!
Odziv nas je zelo pozitivno presenetil. Prijave smo morali predčasno zapreti in nekateri ste žal ostali brez svojega sedeža. Na dogodku nas bo sicer več kot 250. Spodaj najdete predstavitve predavanj ključnih govorcev. Celoten program, kjer bo v hitrem tempu predavanj nastopilo več kot 30 govorcev, najdete na povezavi. Brez skrbi, tudi odmori za kavo in kosilo bodo!
GRADNJA BLAGOVNE ZNAMKE GLASBENE SKUPINE JOKER OUT
Skupina Joker Out slovenske scene ni vznemirila le z »musko« in besedili, ampak tudi z dovršeno celostno podobo, vizualnimi vsebinami in videospoti, komunikacijo z mediji, s katerimi premišljeno in organsko raste. O blagovni znamki Joker Out se bodo pogovarjali frontman Bojan Cvjetićanin, njihov medijski predstavnik Gregor Zalokar in Matej Avanzo, ki skrbi za poslovni razvoj skupine.
KO TADEJ POGAČAR NI NA KOLESU
Tadej Pogačar seveda nima le kolesarske ekipe, temveč tudi tisto, ki skrbi za to, da šampion vzpostavlja odlične odnose z različnimi javnostmi. Teja Hauptman, njegova predstavnica za stike z mediji, bo predstavila, kako deluje piarovski ustroj ekipe, kako je poskrbljeno za kolesarjevo celostno podobo in športno znamko ter njegovo fundacijo, povedala zanimive zgodbe slovenskega kolesarstva in na primerih pokazala, kakšna je običajna praksa na področju odnosov z javnostmi našega kolesarskega asa.
VZPON ODNOSOV Z JAVNOSTMI
Dr. Dejan Verčič, profesor na Fakulteti za družbene vede in partner v družbi Herman & partnerji, se bo posvetil praksi odnosov z javnostmi, s katero se v Sloveniji ukvarja okoli sedem tisoč ljudi. Obravnava jo kot raznoliko dejavnost, ki obsega vse od pridobivanja pozornosti, ustvarjanja vtisov in grajenja ugleda do upravljanja odnosov z deležniki ter krmiljenja organizacijskih in družbenih sprememb. Čas hipermoderne, ki jo tvorijo hipernarcisizem (najprej jaz), hiperdemokratizacija (moje mnenje šteje) in hiperpotrošnja (hočem vse in hočem zdaj), je čas na pospeških, ki vznemirja in kliče po pomiritvi – upravljanju odnosov medsebojne povezanosti in soodvisnosti. Na začetku letošnjega leta je bila vrednost svetovnega trga storitev odnosov z javnostmi višja od 97 milijard ameriških dolarjev; do leta 2025 naj bi presegla 129 milijard.