Danes odpira vrata 32. SOF
Slovenski oglaševalski festival bo tudi letos v portoroškem Avditoriju. Izpostavljamo predavanja, ki jih ne smete zamuditi prvega dne.
Kaja Kovič
SOF
Festival bo otvorila nova generacija mladih kreativcev, ki bo spremenila prihodnost slovenskega oglaševanja. Govorili bodo o disciplini in omejitvah kreativnosti, saj je po njihovem mnenju stavek »ker smo od nekdaj tako delali« največji sovražnik kreativnosti.
Zagotovo bo zanimivo tudi predavanje Catalina Dobreja, glavnega kreativnega direktorja v agenciji McCann Romunija, in regionalnega kreativnega direktorja v mreži McCann za Srednjo in Vzhodno Evropo, ki se je nedavno zapisal tudi med imena v Galeriji slavnih Zlatega bobna. Govoril bo o tem, kako biti inovativen na osnovi napačnih odločitev.
Igričarstvo in vloga oglaševanja v njem je zadnja leta v središču pozornosti. Gavin Cheng, glavni izvršni direktor kitajske agencije DDB FTW Worldwide, bo povedal, katerim nevarnostim se morajo blagovne znamke izogniti v spletu 3.0, predvsem v igričarstvu. Z njim smo opravili tudi daljši pogovor, ki ga v obliki intervjuja objavljamo v prihodnji tiskani izdaji MM-a (#505).
Prvi dan SOF-a bo veliko strokovnjakov spregovorilo tudi o umetni inteligenci. Med njimi so dr. Andreja Poljanec, psihologinja, psihoterapevtka in profesorica, ki bo razložila, kako se lotiti umetne inteligence na inteligenten način, Matjaž Butara iz Big Banga in Gregor Štampohar iz družbe T2, pionirja igričarstva in e-športa v Sloveniji, pa bosta predstavila še bolj praktičen del novih trendov.
Predavanja bo prvi dan zaokrožila Ilka Štuhec, ki bo poslušalce po virutalnem »gamingu« popeljala v pravo športno igro alpskega smučanja.
Prvi konferenčni dan se bo sklenil z Europlakatovo zabavo, na kateri bo nastopila skupina Manouche in bo tokrat prvič potekala v lokalu Alaya.