Danes svoja vrata odpira 27. SMK
Slovenska marketinška konferenca je ena od redkih konferenc pri nas, ki je potekala tudi v času dogodkovnega »mrka«. Letošnja različica se začne danes ob 9. uri v Grand hotelu Bernardin.
SMK
Uvodni sklop predavanj bo namenjen eni od trenutno najbolj vročih tem v marketingu, to je seveda metavesolje. Med 9.00 in 10.30 se bodo na odru zvrstili ključni govorec Nick Preangle, izvršni kreativni direktor v agencijski mreži R/GA, Klemen Peternel (Kalmia), in Christoper Coomes, inovator in menedžer.
Med 11.00 in 12.15 bo potekal drugi sklop z imenom »Potrošniki se stalno spreminjajo – kako prepoznati »novo« vedenje svojih potrošnikov?« Predavali bodo Andraž Zorko in Zenel Batagelj (Valicon), Vesna Hajnšek (Swarovski), Luka Kogovšek (VenetiCOM) in Tjaša Jarc (Džungla plants).
Prvo predavanje po kosilu – med 13.30 in 14.45 – bo kot naročeno za tiste, ki želijo oblikovati ali pa izpopolniti fleksibilne oziroma hibridne marketinške ekipe. Predavali bodo Tamara Valenčič, strokovnjakinja na področju razvoja in upravljanja talentov, organizacijskega dizajna in HRM, Vesna M. Kovač (Celtra), Matej Golob (CorpoHub) in Vito Babuder (Klančar žerjavi).
Tudi o podatkih bo govora. Natančneje, o njih bodo med 15.00 in 16.30 v vsebinskem sklopu »Kako do večje podatkovne neodvisnosti in večje digitalne učinkovitosti v naslednjih letih?« govorili Maciej Zawadziński (Piwik PRO), Simon Struna (iPROM), Marko Maučec (Escapebox) in Simon Slonjšak (Telekom Slovenije).
Zadnji sklop predavanj – »Mlade znamke na pohodu – kaj se lahko naučimo od njih?« – bo med 16.45 in 18.20, predavali pa bodo Petra Parovel (SWY), Klavdija Novak (Frizer Crispus), Jannik Diefenbach (Gramps GmbH) in Uroš Svenšek (Agencija 101). Sledi predavanje skritega gosta 27. SMK, ob 21. uri pa se v News Cafeju začneta koncert in zabava.
Nagrad za marketinško odličnost tokrat ne bodo podelili, saj so jih nazadnje manj kot pred letom dni, na 26. SMK, ki je bila oktobra lani.