z
Aktualno

Davor Bruketa povabljen v akademijo IADAS

Član Mednarodne akademije digitalne umetnosti in znanosti (IADAS), ki združuje vodilne strokovnjake v oglaševalski industriji, lahko postanete le na izrecno povabilo.

Davor Bruketa, kreativni direktor in soustanovitelj agencije Bruketa&Žinić&Grey, je prejel vabilo, da se pridruži 150 globalnim strokovnjakom v IADAS, pri čemer bo sodeloval pri ustvarjanju poročila In Collaboration, ki predstavlja celovit pregled digitalne industrijie, zlasti v kontekstu ustvarjanja inovativnih in uspešnih projektov. V poročilu bodo podrobno analizirali, kako lahko sodelovanje med kreativnimi agencijami, tehnološkimi podjetji in blagovnimi znamkami vodi v vizualno in tehnično napredne kampanje ter v doseganje zastavljenjih poslovnih ciljev. Avtorji želijo poudariti pomen sinergije različnih strokovnih znanj kot ključno za doseganje odličnosti, to pa bodo prikazali tudi s praktičnimi primeri. »V veliko čast je biti povabljen med toliko uglednih strokovnjakov na svojih področjih in sodelovati pri skupnem ustvarjanju prihodnosti digitalne industrije,« je Bruketa komentiral za bralce MM-a.

Mednarodna akademija digitalnih umetnosti in znanosti (IADAS) je bila ustanovljena leta 1998 v New Yorku, njeno poslanstvo pa je spodbujati kreativni, tehnični in poslovni razvoj interneta, inovacij, naprednih digitalnih medijev ter standardov. Poznana je predvsem kot organizator tekmovanj The Webby Awards, ki jih imenujejo tudi »oskarji interneta«, The Lovie Awards, ki slavijo evropsko odličnost na internetu na področju kulture, tehnologije in poslovanja, ter The Anthem Awards, ki se osredotočajo na ljudi in podjetja po vsem svetu, ki jih vodi namen in poslanstvo.

Najbolj znani člani akademije so Suzana Apelbaum, vodja kreativnega oddelka pri Googlu, Casey Acierno, vodja za družbeni vpliv pri Spotifyju, Jonathan Adashek, glavni direktor za komunikacije pri IBM-u, Anusha Alikhan, podpredsednica za komunikacije pri Wikimedia Foundation, Samiri Ansari, glavni kreativni direktor v agenciji Ogilvy New York, in Azher Ahmed, direktor za digitalne medije pri mreži DDB.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji