z
Aktualno

Davor Bruketa povabljen v akademijo IADAS

Član Mednarodne akademije digitalne umetnosti in znanosti (IADAS), ki združuje vodilne strokovnjake v oglaševalski industriji, lahko postanete le na izrecno povabilo.

Davor Bruketa, kreativni direktor in soustanovitelj agencije Bruketa&Žinić&Grey, je prejel vabilo, da se pridruži 150 globalnim strokovnjakom v IADAS, pri čemer bo sodeloval pri ustvarjanju poročila In Collaboration, ki predstavlja celovit pregled digitalne industrijie, zlasti v kontekstu ustvarjanja inovativnih in uspešnih projektov. V poročilu bodo podrobno analizirali, kako lahko sodelovanje med kreativnimi agencijami, tehnološkimi podjetji in blagovnimi znamkami vodi v vizualno in tehnično napredne kampanje ter v doseganje zastavljenjih poslovnih ciljev. Avtorji želijo poudariti pomen sinergije različnih strokovnih znanj kot ključno za doseganje odličnosti, to pa bodo prikazali tudi s praktičnimi primeri. »V veliko čast je biti povabljen med toliko uglednih strokovnjakov na svojih področjih in sodelovati pri skupnem ustvarjanju prihodnosti digitalne industrije,« je Bruketa komentiral za bralce MM-a.

Mednarodna akademija digitalnih umetnosti in znanosti (IADAS) je bila ustanovljena leta 1998 v New Yorku, njeno poslanstvo pa je spodbujati kreativni, tehnični in poslovni razvoj interneta, inovacij, naprednih digitalnih medijev ter standardov. Poznana je predvsem kot organizator tekmovanj The Webby Awards, ki jih imenujejo tudi »oskarji interneta«, The Lovie Awards, ki slavijo evropsko odličnost na internetu na področju kulture, tehnologije in poslovanja, ter The Anthem Awards, ki se osredotočajo na ljudi in podjetja po vsem svetu, ki jih vodi namen in poslanstvo.

Najbolj znani člani akademije so Suzana Apelbaum, vodja kreativnega oddelka pri Googlu, Casey Acierno, vodja za družbeni vpliv pri Spotifyju, Jonathan Adashek, glavni direktor za komunikacije pri IBM-u, Anusha Alikhan, podpredsednica za komunikacije pri Wikimedia Foundation, Samiri Ansari, glavni kreativni direktor v agenciji Ogilvy New York, in Azher Ahmed, direktor za digitalne medije pri mreži DDB.

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji