pepco
Aktualno

DDB Varšava je nova kreativna agencija verige trgovin Pepco

Pepco, priljubljena evropska veriga trgovin z oblačili in izdelki za dom, je za kreativno agencijo izbrala DDB Varšava. Ta bo trgovcu pomagala pri kreativnih rešitvah in strateških usmeritvah.

Razpis, na katerem je zmagala varšavska agencija, so razpisali septembra lani, agencijo pa izbrali ta mesec. Poljska agencija bo pri novem izzivu sodelovala s celotno mrežo DDB, del katere je tudi slovenska agencija Futura DDB.

V Pepcu so se predhodno kreativno agencijo po 17-ih letih odločili zamenjati predvsem zato, ker zaznavajo hitrejšo rast. V verigi je danes namreč že 3.000 trgovin (pri nas 37) v 17 evropskih državah. Za leto 2023 načrtujejo nadaljnjo rast, vključno z vstopom na dva nova trga, s povečanjem števila zaposlenih in odprtjem dodatnih 500 trgovin.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji