Deezer ustvaril plakate, ki jih mimoidoči lahko poslušajo
Deezer, globalna platforma za pretakanje glasbe, se z novo 360-stopinjsko marketinško akcijo »Moč glasbe« pripravlja na repozicioniranje blagovne znamke.
Kaja Kovič
Z akcijo, pri kateri Deezerju pomaga agencija Buzzman, so začeli 22. avgusta v Franciji, Nemčiji in Braziliji, pomeni pa prvi korak pri repozicioniranju blagovne znamke za oživitev njene podobe, zlasti med mladimi. Celostna marketinška akcija poudarja, kako lahko glasba spremeni dojemanje sveta in izboljša razpoloženje.
Osupljive fotografije ne povedo celotne zgodbe
Deezer je pri spremembi grafične podobe sodeloval s fotografom Loujem Escobarjem, ki je posnel osupljive podobe vsakdanjih življenjskih situacij, s katerimi se hitro poistovetijo predvsem mlajše generacije. Vizualni elementi pa še ne povedo celotne zgodbe marketinške akcije. Skeniranje QR-kode na promocijskih gradivih pelje uporabnike do naslova grafične kreativne rešitve, ki zgodbo primerno uokviri, obenem pa sproži glasbeno spremljavo za akcijo; tu je moč slišati pesmi Édith Piaf, Due Lipe in lokalnih glasbenikov, kot so Heuss L'enfoiré, Jul, Die Prinzen in Vitor Kley.
»Pesem lahko spremeni pogled na svet in Deezer ustvarja razpoloženje v vseh življenjskih situacijah uporabnikov,« je povedala Elsa Batigne iz oddelka marketinga blagovnih znamk pri Deezerju. »V sodelovanju z agencijo Buzzman smo ustvarili nadvse privlačno kampanjo, v kateri z močjo glasbe oživljamo slike. Komaj čakamo, da svet izkusi novo Deezerjevo akcijo.« Ta bo zaživela na zunanjih oglasnih površinah, televiziji, spletu in družbenih omrežjih. Na TikToku pa bodo vzpostavili prav posebno aktivacijo, v kateri TikTokovce pozivajo, naj zaplešejo z Deezerjem v plesnem izzvu.