zz
Aktualno

Dekleta bolj aktivno sodelujejo v družbenih medijih kot fantje

Skoraj polovica mladoletnih deklet aktivno sodeluje v aktivacijah na družbenih medijih, medtem ko to počne le dobra tretjina (37 odstotkov) dečkov te starosti. To še posebej velja za TikTok.

YouTube je pri obeh spolih najbolj priljubljena platforma za videovsebine, sledi mu TikTok. Na prvem prevladujejo fantje, na drugem dekleta, medtem ko je uporaba drugih platform enakomerna pri obeh spolih, kaže poročilo, ki ga je pripravilo raziskovalno podjetje Kids Industries.

Pomembna razlika je, da se fantje pogosteje ukvarjajo z videovsebinami v videoigrah, dekleta pa raje gledajo vsebine pretočnih platform ali objave, povezane z glasbo in lepotičenjem.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji