tv
Aktualno

Deset najbolj pronicljivih televizijskih oglaševalcev na olimpijskih igrah, drugič

Včeraj smo že pisali o rekordnih prihodkih in dosegih, ki so zaznamovali letošnje olimpijske igre. Danes pa nadaljujemo z naslednjimi petimi blagovnimi znamkami, ki so po podatkih Samba TV uživale največji doseg.

Po navedbah podjetja za televizijsko tehnologijo Samba TV številke o oglaševalskem dosegu temeljijo na izpostavljenosti linearnemu ali pretočnemu televizijskemu oglasu in ne le logotipu ali omembi. Več o prihodkih od oglaševanja, številu gledalcev in prvih petih znamkah na tem seznamu, si preberite tukaj

6. Google

Doseg: 42 milijonov

Kampanja: Tehnološki velikan Google je letošnji oglas na olimpijskih igrah z naslovom »Dear Sydney« (»Draga Sydney«) namenil promociji UI-orodja Gemini. Nadebudna mlada tekačica in njen oče se obrneta na orodje Gemini, saj želi punčka svoji vzornici, olimpijski zvezdnici Sydney McLaughlin-Levrone, napisati popolno pismo. 

Oglas je bil po svoji premieri hitro deležen negativnih odzivov, mnogi so ga označili za zgrešenega in nenavdihujočega. Kljub kritikam pa je podjetje še vedno doseglo veliko občinstva. Podjetje System1, ki z ocenjevanjem z zvezdicami napoveduje rast blagovne znamke na podlagi kreativnosti oglasa, je Googlovemu spotu dodelilo visoko oceno 4,4 od 5,9.

7. Eli Lilly

Doseg: 42 milijonov

Kampanja: Farmacevtsko podjetje Eli Lilly je s pomočjo kreativne mreže Wieden + Kennedy Portland predstavilo 60-sekundni spot z naslovom »One Body« (»Eno telo«), s katerim so ljudi pozvali, naj se na smrt borijo za svoje zdravje.  

V oglasu so poudarili, da lahko tudi najmočnejši med nami podležejo bolezni, želeli pa so si prikazati, kaj vse je mogoče, če se ne sprijaznimo z ovirami, ki nam stojijo na poti do naših ciljev.

8. Universal

Doseg: 41 milijonov

Kampanja: Glede na to, da je matična družba Universala NBCUniversal, kjer so se oglasi tudi predvajali, ni presenetljivo, da se je na seznam uvrstil tudi Universal. Med olimpijskimi igrami so predvajali več posebnih oglasov za prihajajoče projekte, kot sta »Speak No Evil« in težko pričakovana priredba filma »Wicked« s Cynthio Erivo in Ariano Grande.

9. Apple

Doseg: 41 milijonov

Kampanja: Apple je za letošnjo kampanjo ustvaril optimističen oglas, ki se ozira v prihodnost iger. Fotografije so najnovejši izdelek v njihovi seriji »Shot on iPhone« (»Posneto z iPhonom)«. V seriji fotografij, ki jih je pripravila agencija TBWA\Media Arts Lab, so predstavljeni ambiciozni športniki z vsega sveta, ki so mlajši od 10 let. Mlade talente iz različnih športov (rolkanje, gimnastika, para košarka, namizni tenis) je v iPhonovem objektivu ulovil priznani športni fotograf Walter Iooss Jr.

hopefuls

10. Visa

Doseg: 40 milijonov

Kampanja: Visa je že 40 let eden od olimpijskih sponzorjev. Kot del letošnje kampanje so pripravili film z naslovom »Prodigies« (»Talenti«). Med talenti, ki so predstavljeni v filmu, so ameriški pevec Pharell Williams, teniški zvezdnik Iga Świątek,  olimpijski prvak v rolkanju Sky Brown, voznik formule 1 Daniel Ricciardo, kuharski mojster in podjetnik Roy Choi ter umetnica in oblikovalka Gemma O’Brien.

Kampanjo so predvajali na NBCUNiversal in na nacionalni televiziji, spletnih in digitalnih pretočnih platformah ter preko družbenih kanalov. Več olimpijcev jo je celo delilo s svojim občinstvom.

V novi tiskani izdaji Marketing magazina, ki izide 29. avgusta 2024, si boste lahko prebrali, kako dobro so letošnje olimpijske igre v Parizu izkoristile slovenske blagovne znamke.

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji