prava
Aktualno

Diplomirali novi generaciji LSPR in UDO

Včeraj je na Vrtu Lili Novy v Ljubljani potekala podelitev diplom udeležencem 29. generacije Londonske šole za odnose z javnostmi in 5. generacije programa Upravljavec družbenih omrežij (Akademije UDO), izobraževanj pod okriljem Marketing magazina.

Kot pravi Mateja Repovž, direktorica izobraževanj pri Marketing magazinu, je izobraževanje na področju odnosov z javnostmi izjemno pomembno iz več razlogov. Zagotavlja namreč temeljno strokovno znanje, ki vključuje razumevanje osnovnih konceptov, načel in strategij v odnosih z javnostmi kot tudi razvoj ključnih veščin, kot so komunikacijske veščine, upravljanje odnosov, timsko delo, analitično razmišljanje in kritično presojanje. Izobraževanje omogoča prilagajanje novim trendom v komunikacijskem okolju, kot so uporaba družbenih medijev, digitalno komuniciranje, upravljanje kriznih situacij in družbena odgovornost podjetij.

»Odzivi udeležencev šole LSPR so zelo pozitivni, saj cenijo pridobljeno znanje, ki jim omogoča boljše razumevanje njihove vloge in odgovornosti v odnosih z javnostmi. Praktična naravnanost izobraževanj omogoča takojšnjo uporabo pridobljenega znanja v vsakodnevnem delu, kar pripomore k njihovi uspešnosti in učinkovitosti pri izvajanju komunikacijskih nalog,« pravi Mateja Repovž. Pridobljena znanja udeležencem omogočajo učinkovitejše načrtovanje in izvajanje komunikacijskih strategij ter kampanj, boljše razumevanje ciljnih javnosti, gradnjo in vzdrževanje odnosov z mediji ter ciljnimi javnostmi, ustrezno odzivanje na krizne situacije in izzive v komunikaciji ter merjenje učinkovitosti in ovrednotenje komunikacijskih dejavnosti.

Prisotnost na družbenih omrežjih je za podjetje nujna

»Akademija UDO je s svojim izobraževanjem začela ravno pred začetkom epidemiološke krize in prilagoditev k izvajanju programa v spletni obliki se je izkazala za zelo dobro potezo,« ugotavlja Tadej Premk, direktor izobraževanj pri Marketing magazinu. Odgovorni v podjetjih so namreč ugotovili, da je prisotnost na družbenih omrežjih nujna, pa tudi, da se trendi zelo hitro spreminjajo. Akademija UDO s priznanimi predavatelji skrbi za aktualno izobraževanje s področja upravljanja družbenih omrežij.

udo

Namen programa UDO je celovito in praktično usposabljanje za učinkovito upravljanje družbenih omrežij. Program je prvenstveno namenjen podjetjem, zato je zasnovan tako, da družbena omrežja poveže v celovito marketinško-prodajno strategijo in splošno delovanje podjetja. Program udeleženca nauči temeljitega vpogleda v lastnosti delovanja vsake od večjih platform družbenih omrežij, primernosti uporabe za različne poslovne cilje, razpoložljivo metriko, dotakne pa se tudi vsebinsko/upravljavskih specifik. Ker je program usmerjen v prakso, slušatelji vzporedno pripravljajo končni izdelek, ki je pogoj za pridobitev certifikata oz. diplome Akademije UDO.

mateja, tadej

Mateja Repovž in Tadej Premk 

O programih:

Program LSPR zagotavlja visoko kakovostno izobraževanje, ki je prilagojeno potrebam in pričakovanjem udeležencev. S stalnim prilagajanjem in širjenjem znanja predavatelji omogočajo, da program ostaja aktualen. Sledijo novim trendom, raziskavam in najboljšim praksam v industriji odnosov z javnostmi, da bi zagotovili, da udeleženci pridobijo najnovejše in najrelevantnejše informacije. S tem omogočajo, da udeleženci pridobijo sveže vpoglede, razumejo nove koncepte in pridobijo praktične veščine, ki jih lahko takoj uporabijo v svojem vsakodnevnem delu.

Akademija UDO je zaključila z izobraževanjem 5. generacije redno vpisanih udeležencev. V zadnjih treh letih in pol so skupaj izobrazili preko 400 udeležencev. Vsako leto program tudi prilagajajo, letos so razširili predavanja o TikToku, analitiki in oglaševanju ter dodali predavanje o Canvi. Izobraževanja izvajajo v Ljubljani, v primeru interesa pa program lahko prilagodijo posebej za poslovne partnerje.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji