aqq
Aktualno

Dober odnos med marketinškimi in finančnimi oddelki se obrestuje

Raziskava LinkedIna kaže, da bodo v prihodnjem letu tudi podjetja, ki poslujejo na medorganizacijskem trgu (B2B), povečale svoje marketinške proračune.

To pripisujejo dejstvu, da so se marketingarji priučili finančnega jezika, zaradi česar vodstvu lažje poročajo o rezultatih svojega dela.

Kljub izzivom na gospodarskem prizorišču novo poročilo LinkedIna kaže, da bodo številni marketingarji (in finančniki) v B2B-sektorju povečali marketinške proračune. Gre za posledico bolj optimističnih obetov za prihodnje leto, ki prihaja predvsem s strani finančnih oddelkov.

V raziskavi so anketirali okoli 2000 vodij marketinga in financ z vsega sveta in več kot dve tretjini med njimi jih bo v prihodnjem letu povečalo svoje marketinške proračune.

Tom Pepper, višji direktor pri LinkedIn Marketing Solutions, trdi, da »odobritev financ« v poročilu »B2B Marketing Benchmark« kaže, da se odnos med marketingarji in finančniki izboljšuje. »V obdobju, ko so razmere težke in ko ljudje iščejo hitre prilive, je marketing pogosto oddelek, ki mu finančniki običajno klestijo proračune, a očitno se naravnanost podjetij vendarle spreminja.«

Poročilo prav tako razkriva, da se je kar 80 odstotkov marketinških direktorjev v sektorju B2B priučilo»finančnega jezika«, kar jim pomaga pri pogovorih s finančnimi oddelki in tako hitreje zagotavljati večja sredstva, krepitev te veščine pa je po njihovem mnenju pomagala tudi finančnim direktorjem razumeti vrednost blagovne znamke in marketinga.

Pepper poudarja, da je to zelo dobra novica za marketinško panogo, a verjame, da obstaja še ogromno neizkoriščenih priložnosti pri gradnji blagovnih znamk.

Poročilo tudi kaže, da je v porastu uporaba generativnih orodij umetne inteligence. Tri četrtine vprašanih je izjavilo, da nameravajo z umetno inteligenco ustvariti več vsebine v krajšem času, z njeno pomočjo pa so tudi povečali učinkovitost marketinških ekip.

Če iščete primere dobrih praks in novih znanj o implementaciji umetne inteligence v vsakdanje procese, ste vabljeni na dogodek AI-spiracija, ki bo 20. septembra 2023 v Ljubljani.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji