KFC
Aktualno

Dobrega burgerja tudi slabo vreme ne pokvari

KFC je v Veliki Britaniji, ki slovi po pogosto deževnem vremenu, predstavil nov oglas. Zasnovali so ga v sodelovanju z agencijo Mother London, z njim pa sporočajo, naj vam slabo vreme ne pokvari sezone piknikov.

Pred vrati je sezona peke na žaru oz. »BBQ season«, kot ji pravijo v Veliki Britaniji. Čeprav gre za državo, kjer pogosto dežuje, pa sodeč po protagonistki oglasa, dež ne pokvari občutka, ko v dobri družbi ugrizneš v okusen hamburger. Če je to KFC-jev Ultimate BBQ Burger, pa še toliko boljše. Televizijski oglas je režiral priznani režiser Sam Pilling, poleg tega pa so se odločili še za zunanje oglaševanje. Na velikih plakatnih panojih lahko tako vidimo KFC-jev logotip, ki odseva v lužah na pločniku.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji