proglas maj
Aktualno

Dobrodošli v Pohlevnostanu

Majski Proglasi v tedniku Mladina so se osredotočali na pohlevnost. Pravijo, da gre za lastnost, ki je ne uspemo preseči in se izkazuje v prevladujočem prepričanju, da je bolje biti poslušen in nezahteven kot dvigniti glas, ko se stvari ne odvijajo prav.

Svoj kritični pogled na to temo so podali v štirih agencijah, njihovi predstavniki pa so nam pojasnili, kakšni uvidi so jih vodili do kreativnih rešitev.

proglas shift

»Znan ljudski pregovor je z dodatkom ene črke nastavil ogledalo slovenski poslušnosti. Ta našo čredo vodi po poti do Pohlevnostana, na kateri smo velikokrat bolj obremenjeni s tem, kako se bomo čim bolj prilagodili vsem v skupini kot s tem, kaj se skriva onkraj nje.«

Luka Bajs, kreativni direktor v agenciji SHIFT

proglas zadrga

»Pohlevnost je vedenje, ki ga redno opažamo v politiki, gospodarstvu in zasebnem življenju, v medčloveških odnosih. Zlasti v politični sferi se ta pojav blešči v vsej svoji bedi. Skoraj ga ni končnega rezultata, ki ne bi zahteval od ene strani popolne ubogljivosti in ponižnosti. Kot da je edina pot do ciljev vedno skozi človeška prebavila.«

Dejan Miletič, kreativni direktor v agenciji Zadrga

proglas atomik

»Če preslišimo obupane klice sočloveka, ki se mu godi krivica, škodujemo sami sebi. Čeprav se nas trenutni družbeni problemi neposredno ne tičejo, so morda vanje vpeti naši prijatelji, sorodniki, znanci – vstanemo lahko tudi zanje! Morda bodo oni naslednjič za nas. Zato ne bodimo 'na tiho'!«

Agencija Atomik

proglas vodik

»Pohlevnost je stereotipna lastnost Slovencev, ki ima zgodovinske korenine, prepletene z majhnostjo ozemlja in naroda. Tako jo pogosto zasledimo tudi v klasičnih slovenskih literarnih delih. A danes, ko nismo več ogroženi z vseh strani in živimo višji standard, je skrajni čas, da jo presežemo. In da postane samo še prava slovenska klasika.«

Agencija Vodik

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji