PR lab
Aktualno

Dobrodošli v PR labu, napredni šoli za strateške odnose z javnostmi

Sodobno, aktualno in praktično izobraževanje PR lab vas opremi z znanji in veščinami, ki jih komunikatorji potrebujete za uspešno delovanje v dinamičnem svetu odnosov z javnostmi. Začetek izobraževanja je 4. marec 2025!

Novi izobraževalni program za strateške odnose z javnostmi v organizaciji Marketing magazina vas bo marca 2025 popeljal v komunikacijski laboratorij – PR lab. Namenjen je sodobnim komunikatorjem, ki želijo biti na tekočem z najnovejšimi orodji, trendi, znanji in praksami v industriji. V svetu, kjer so spremembe edina stalnica, vas bo izobraževanje PR lab opremilo z znanji in vam pomagalo razviti veščine za uspešno navigacijo v komunikacijskem prostoru.

PR lab je celovit odgovor na vse izzive sodobnega komuniciranja

V sklopu PR laba bodo obravnavana različna področja komuniciranja – od internega do digitalnega. »V program PR laba smo vključili inovativno interno komuniciranje, trajnostno poročanje in družbeno odgovorne pobude, krizno komuniciranje, pripravo učinkovitih komunikacijskih strategij, komuniciranje blagovne znamke, upravljanje z mediji, snovanje foto- in videovsebin ter uporabo orodij umetne inteligence v odnosih z javnostmi. Gre za prvo izobraževanje te vrste v Sloveniji, ki na enem mestu združuje vsa ključna znanja, potrebna za učinkovito strateško komuniciranje v svetu, ki se nenehno spreminja,« poudarja programska vodja izobraževanja PR lab Katja Krasko Štebljaj.

PR lab za sodobne komunikatorje, ki želite ostati na tekočem

V zadnjih nekaj letih se je poklic komunikatorja občutno spremenil. Delo komunikatorja je vse bolj zahtevno – v zadnjih dveh do treh letih smo doživeli izjemen pospešek, ne samo na področju orodij umetne inteligence, ampak tudi na področju digitalnega komuniciranja in trajnostnega poročanja.

Trimesečno intenzivno izobraževanje PR lab odgovarja na sodobne zahteve dinamičnega in nepredvidljivega okolja, v katerem ima komunikator ključno vlogo. Pomembno je, da se komunikatorji naučijo nenehno prilagajati, izumljati in spreminjati, da lahko uspešno delujejo na področju strateških odnosov z javnostmi. In prav s tem namenom smo zasnovali komunikacijski laboratorij PR lab.

PR lab bo postregel s številnimi vpogledi v to, kako lahko komunikatorji s svojimi strategijami in projekti ustvarjajo resnične spremembe v družbi. Prijave so že odprte. Preverite program na prlab.si in še pred 4. februarjem 2025 izkoristite zgodnjo prijavo.

Intervju

zz
15. 02. 2025

Mauro Porcini, višji podpredsednik in prvi glavni direktor za oblikovanje v družbi…

»Pri PepsiCo so oblikovalci znani kot samorogi. So idealni inovatorji. Samorogi so ljudje, zaljubljeni v ljudi, ali posamezniki, ki so strastno…

fras
15. 02. 2025

Včasih se najbolj nore podjetniške ideje rodijo iz potrebe: nekaj si zaželiš, na trgu ne…

Čeprav danes veliko mest promovira urbano kolesarjenje, zamolčijo tveganja za kolesarja, ki jih predstavlja onesnaženost zraka.

bonšek
10. 02. 2025

»V prihodnosti bodo ključno vlogo igrali tehnologija, družbena in okoljska odgovornost…

Pri delu z mediji je vedno v ospredju aktualna tema ali dobra zgodba, ne glede na to, ali imaš urednike in novinarje dve nadstropji stran ali v drugi…

Naši avtorji