Domino’s
Aktualno

Domino’s predstavil »golo pico«

Blagovna znamka pic Domino’s je ob kresnem večeru, ki je eden od večjih praznikov na Islandiji, predstavila omejeno izdajo »golih pic«.

Na Islandiji imajo namreč tradicijo, da se ljudje na praznično jutro slečejo do golega in povaljajo na travi, mokri od rose. Gre za obred očiščenja, za katerega verjamejo, da preprečuje bolezni. Kot pravijo v agenciji, so idejo dobili povsem po naključju. »Ekipa kreativcev v agenciji Pipar \TBWA se je mimogrede pogovarjala o picah Domino's in šalili so se, da bi po jutranjem obredu za zajtrk naročili 'golo pico', torej pico, na kateri ne bi bilo nadeva. Le nekaj dni pozneje smo idejo izvedli v praksi,« pravi Selma Rut Þorsteinsdóttir, glavna kreativna direktorica v agenciji Pipar \TBWA.

Ásmundur Atlason, vodja marketinga pri Domino’s na Islandiji, dodaja, da se jim je ideja zdela odlična, saj z njo slavijo vse, kar slavi tudi kresni večer – vrnitev k osnovam oz. bistvu.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji