Domino’s predstavil »golo pico«
Blagovna znamka pic Domino’s je ob kresnem večeru, ki je eden od večjih praznikov na Islandiji, predstavila omejeno izdajo »golih pic«.
Na Islandiji imajo namreč tradicijo, da se ljudje na praznično jutro slečejo do golega in povaljajo na travi, mokri od rose. Gre za obred očiščenja, za katerega verjamejo, da preprečuje bolezni. Kot pravijo v agenciji, so idejo dobili povsem po naključju. »Ekipa kreativcev v agenciji Pipar \TBWA se je mimogrede pogovarjala o picah Domino's in šalili so se, da bi po jutranjem obredu za zajtrk naročili 'golo pico', torej pico, na kateri ne bi bilo nadeva. Le nekaj dni pozneje smo idejo izvedli v praksi,« pravi Selma Rut Þorsteinsdóttir, glavna kreativna direktorica v agenciji Pipar \TBWA.
Ásmundur Atlason, vodja marketinga pri Domino’s na Islandiji, dodaja, da se jim je ideja zdela odlična, saj z njo slavijo vse, kar slavi tudi kresni večer – vrnitev k osnovam oz. bistvu.