Donacija kot prodajni sprožilec
Potrošniki bodo bolj verjetno kupili blagovno znamko podjetja, ki prispeva v dobrodelne namene.
Kaja Kovič
Raziskava podjetja YouGov, ki so jo pred mesecem dni opravili v Veliki Britaniji, kaže, da skoraj polovica potrošnikov raje kupuje izdelke blagovne znamke, ki javno komunicira ali celo oglašuje, da bo del svojega izkupička prispevala v dobrodelne namene.
Zelo majhen delež (5 odstotkov) jih je dejalo, da je zaradi takšne komunikacije ali oglasa dejansko manj verjetno, da bodo kupili blagovno znamko, pri ostalih potrošnikih pa te informacije ne vplivajo na njihovo nakupno odločitev.
Zanimivo je, da večina starejših potrošnikov (nad 55 let) pravi, da tovrstno oglaševanje ne vpliva na njihovo nakupno odločitev, medtem ko večina mlajših potrošnikov (med 18 in 25 let) pravi, da bodo bolj verjetno kupovali pri blagovni znamki, ki sporoča o svojih donacijah v dobrodelne namene. To pomeni, da so pravi mlajši tista ciljna skupina, ki jo bo tovrstno oglaševanje najbolj pritegnilo.