zz
Aktualno

Donacija kot prodajni sprožilec

Potrošniki bodo bolj verjetno kupili blagovno znamko podjetja, ki prispeva v dobrodelne namene.

Raziskava podjetja YouGov, ki so jo pred mesecem dni opravili v Veliki Britaniji, kaže, da skoraj polovica potrošnikov raje kupuje izdelke blagovne znamke, ki javno komunicira ali celo oglašuje, da bo del svojega izkupička prispevala v dobrodelne namene.

Zelo majhen delež (5 odstotkov) jih je dejalo, da je zaradi takšne komunikacije ali oglasa dejansko manj verjetno, da bodo kupili blagovno znamko, pri ostalih potrošnikih pa te informacije ne vplivajo na njihovo nakupno odločitev.

Zanimivo je, da večina starejših potrošnikov (nad 55 let) pravi, da tovrstno oglaševanje ne vpliva na njihovo nakupno odločitev, medtem ko večina mlajših potrošnikov (med 18 in 25 let) pravi, da bodo bolj verjetno kupovali pri blagovni znamki, ki sporoča o svojih donacijah v dobrodelne namene. To pomeni, da so pravi mlajši tista ciljna skupina, ki jo bo tovrstno oglaševanje najbolj pritegnilo.  

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji