bla
Aktualno

Dončičev šef zagnal spletno lekarno z nizkimi cenami

Svetovno znani serijski podjetnik Mark Cuban se je lotil novega projekta, spletne lekarne costplusdrugs.com.

Na spletni strani so zdravila za ameriške razmere smešno poceni. Trenutno okoli100 generičnih zdravil prodajajo po nekaj deset krat nižjih cenah od originalnih zdravil v »komercialni« prodaji. Cene vseh zdravil so oblikovane po preprostem in transparentnem ključu, to je proizvodna cena + 15% marža + 3 dolarje za lekarno in 5 dolarjev za stroške poštnine.

Generično zdravilo Imatinib (nadomestek za Gleevec) prodajajo za 17,10 dolarja, medtem ko stane »original« neverjetnih 2.502,50 dolarjev. Fluoxetine (nadomestilo za znani Prozac) se prodaja za 3, 90 dolarjev, medtem ko stane Prozac običajno 22,94 dolarja. Zdravil sicer ni mogoče kupiti preko sistema zdravstvenega zavarovanja, a so za veliko večino kljub temu cenejša. Cuban je ob predstaviti dejal, da so »cene generikov oderuške«.

Med zdravili so tudi zdravila za povišani holesterol, HIV, sladkorno bolezen in druge pogoste bolezni. Cuban in sodelavci so prepričani, da nihče v ZDA ne bi smel plačevati dragih zdravil, ki ogrožajo preživetje njihovih družin. V primeru, da jih bodo začeli tekmeci kopirati in tekmovati z njižjimi cenami, bo »to zelo dobro«, je komentiral Cuban.

Mediji v ZDA poročajo, da gre za novo potezo bogataša, ki se je priključil tekmi ameriških miljarderjev, ki so začeli dobesedno tekmovati, kdo bo naredil več za svoje sodržavljane.

Pozdravljamo. In se sprašujemo, če bo resna konkurenca dovoljena tudi v Sloveniji.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji