![Doritos](/sites/default/files/styles/article_620x440/public/images/Screen%20Shot%202025-01-23%20at%2013.36.33.png.webp?itok=KkPvD_6U)
Doritos izbira oglas za milijon dolarjev
Na Super Bowlu gledalci vsako leto znova pričakujejo vrhunske oglase. Letos bodo najboljšega za blagovno znamko čipsa Doritos lahko izbrali kar sami.
Doritos je jeseni sporočil, da se vrača tekmovanje »Crash the Super Bowl«, ki so ga prvič predstavili leta 2006 in je trajalo do leta 2016. Glede na to, da gledalci pred malimi zasloni pogosto kritizirajo oglase, jim v okviru tekmovanja ponujajo priložnost, naj oglas, ki ga bodo zavrteli med Finale lige NFL, ustvarijo kar sami. »Dokažite, da znate! Sprostite svojo ustvarjalnost in ljubezen do Doritosa tako, da ustvarite boljši oglas, kot bi ga mi,« so pozvali ljudi.
Ustvarjalec zmagovalnega oglasa prejme milijon dolarjev, poleg tega pa so pri Doritosu ponosni tudi na to, da so si nekateri zmagovalci iz preteklih let ustvarili uspešno kariero v oglaševanju.
Na izbor se je prijavilo na tisoče kandidatov, med petindvajsetimi polfinalisti pa so zdaj znani trije finalisti – to so oglasi »Ugrabitev« (»Abduction«), »Brivnica« (»Barbershop«) in »Šarada« (»Charades«). Na spletni strani DoritosCrash.com lahko glasujete za najboljšega, ki bo znan 3. februarja 2025.