Doritos
Aktualno

Doritos izbira oglas za milijon dolarjev

Na Super Bowlu gledalci vsako leto znova pričakujejo vrhunske oglase. Letos bodo najboljšega za blagovno znamko čipsa Doritos lahko izbrali kar sami.

Doritos je jeseni sporočil, da se vrača tekmovanje »Crash the Super Bowl«, ki so ga prvič predstavili leta 2006 in je trajalo do leta 2016. Glede na to, da gledalci pred malimi zasloni pogosto kritizirajo oglase, jim v okviru tekmovanja ponujajo priložnost, naj oglas, ki ga bodo zavrteli med Finale lige NFL, ustvarijo kar sami. »Dokažite, da znate! Sprostite svojo ustvarjalnost in ljubezen do Doritosa tako, da ustvarite boljši oglas, kot bi ga mi,« so pozvali ljudi.

Ustvarjalec zmagovalnega oglasa prejme milijon dolarjev, poleg tega pa so pri Doritosu ponosni tudi na to, da so si nekateri zmagovalci iz preteklih let ustvarili uspešno kariero v oglaševanju.

Na izbor se je prijavilo na tisoče kandidatov, med petindvajsetimi polfinalisti pa so zdaj znani trije finalisti – to so oglasi »Ugrabitev« (»Abduction«), »Brivnica« (»Barbershop«) in »Šarada« (»Charades«). Na spletni strani DoritosCrash.com lahko glasujete za najboljšega, ki bo znan 3. februarja 2025.

Intervju

zz
15. 02. 2025

Mauro Porcini, višji podpredsednik in prvi glavni direktor za oblikovanje v družbi…

»Pri PepsiCo so oblikovalci znani kot samorogi. So idealni inovatorji. Samorogi so ljudje, zaljubljeni v ljudi, ali posamezniki, ki so strastno…

fras
15. 02. 2025

Včasih se najbolj nore podjetniške ideje rodijo iz potrebe: nekaj si zaželiš, na trgu ne…

Čeprav danes veliko mest promovira urbano kolesarjenje, zamolčijo tveganja za kolesarja, ki jih predstavlja onesnaženost zraka.

bonšek
10. 02. 2025

»V prihodnosti bodo ključno vlogo igrali tehnologija, družbena in okoljska odgovornost…

Pri delu z mediji je vedno v ospredju aktualna tema ali dobra zgodba, ne glede na to, ali imaš urednike in novinarje dve nadstropji stran ali v drugi…

Naši avtorji