DOSA: Dan odprtih vrat kreativnih studijev in agencij
V četrtek, 17. novembra, bo študentom sedem ljubljanskih kreativnih studiev in agencij odprlo svoja vrata in jim predstavile svoj način dela, recepte za kreativnost ter ostale zanimivosti, ki se dotikajo oglaševalske panoge.
Agencije in studiji so letos privč pripravili večje število predavanj in delavnic, ki so jih organizirali pod skupno ime DOSA (dan odprtih vrat slovenskih agencij). Vsa predavanja in delavnice bodo potekale v prostorih agencij, študenti pa bodo za udeležbo plačali vstopnino v višini (simboličnih) treh evrov, zbrani izkupiček od prodaje vstopnic pa bo namenjen Kraljem ulice. Na dogodku bodo sodelovali Agencija 101, Art Rebel 9, DROM, Innovatif, Pristop, Publicis Group in Shift.
Predavanja in delavnice so namenjene študentkam in študentom ter vsem ostalim, ki jih zanima zaposlitev v oglaševalski panogi. Po predavanjih in delavnicah bodo predstavniki agencij na voljo za dodatna vprašanja, udeleženci pa bodo lahko tudi raziskali prostore, kjer se v Sloveniji kreativne ideje rojevajo.
Skupen projekt več slovenskih agencij
Matija Kocbek, kreativni direktor in vodja oblikovanja na agenciji Pristop, ter soustanovitelj projekta DOSA za bralce MM sporoča, da gre za skupen projekt več agencij, medtem, ko je agencija Pristop prevzela aktivnost komunikacijo z mediji, vendar njihova vloga ni nič pomembnejša od vloge preostalih šestih agencij. »Dnevi odprtih vrat v svetu oglaševanja niso nič novega. Morda nam najbolj poznan je Open Agency Night v Amsterdamu, kjer se takšne pobude odvijajo že vrsto let z enim samim namenom - predstaviti potencialnemu kadru, da je industrija kot takšna še kako živa in živahna. DOSA se ne razlikuje prav veliko, vsaj pri osnovnem namenu ne,« razloži.
Od kod ideja in namen projekta
Kocbek pove, da se je iniciativa odprtih vrat zgodila povsem spontano. »Vsi se zavedamo pomena medsebojnega povezovanja, doreči smo morali še, kako vse skupaj spraviti v življenje. Iz koncepta je nastala misija, iz misije podoba, ostali so le še usklajevalni e-maili, ki so projektu DOSA začrtali končno obliko. Oglaševalska oz. komunikacijska industrija se je v zadnjem desetletju precej spremenila. Skupaj s spremembami pa prihajajo določeni izzivi, predvsem, ko gledamo skozi prizmo zaposlovalca, saj je umanjkal določen procent ‘coolnes factor-ja’, ki ga je celoten ekosistem advertisinga včasih imel,« pravi Matija Kocbek.
DOSA - vsakoletni dogodek
Letos se je za sodelovanje odločilo sedem agencij in studijev, želja organizatorjev pa je, da DOSA postane vsakoletni dogodek, in da se jim že naslednje leto pridružijo še druge agencije. »Edina resna omejitev DOSE je bila lokacija, osredotočili smo se na Ljubljano, predvsem iz logističnih razlogov. Na koncu je od šetnajstih povabljenih agencij in studijev za DOSA mizo sedlo 7 ljudi - Jure Korenč, Matjaž Požlep in Marko Klemen, Božidar Jovanović, Toni Tomašek, Lukaj Bajs in moja malenkost. Kot rečeno, vsi, ki na letošnjem dogodku iz takšnih ali drugačnih razlogov ne morejo sodelovati, so dobrodošli naslednje leto, oz. v vseh naslednjih letih. Delujemo po principu the more the merrier,« je je še dodal Matija Kocbek, ki še sporoča, da je ob koncu infomrativnega dne organizirana tudi zaključna zabava v Moderni galeriji, namenjena sprostitvi in spoščenemu mreženju.