DOSA: Za prihodnost oglaševalske panoge se ni treba bati
Sedem ljubljanskih kreativnih studijev in agencij je včeraj, 17. novembra, odprlo svoja vrata za vse tiste, ki jih zanima oglaševalska panoga. Prvi dan odprtih vrat, t.i. DOSA, je glede na številke uspel.
Organizatorji se lahko pohvalijo s sodelovanjem sedmih agencij (Agencija 101, Art Rebel 9, DROM, Innovatif, Pristop, Publicis Groupe in SHIFT), 14 izvedenimi predavanji, več kot 25 predavatelji, 125 obiskovalci in donacijo v višini 375 evrov, ki so jo namenili Kraljem ulice. Po celem dnevu predavanj in spoznavanj agencij je sledila zabava v Moderni galeriji. »S prvo izdajo DOSA smo zadovoljni, zanimanje študentov in mladih nas je presenetilo, izjemno je bilo videti toliko energije na enem mestu. Pod črto lahko rečemo, da smo izvedli uspešen prvi dan odprtih vrat, naslednje leto ponovno odpiramo vrata in upamo, da se nam pridružijo še preostale agencije. Za prihodnost oglaševalske in kreativne panoge se nam po številčni udeležbi zagotovo ni treba bati,« so sporočile agencije po dogodku.