dove
Aktualno

Dove s slovarčkom, ki slavi kožo

Da bi (predvsem) ženske spodbudil, naj letos poleti ponosno spregovorijo o svoji koži, je Dove objavil poseben slovar. V njem so besede in pojmi dobili povsem nov pomen od tistih, zapisanih v slovarju slovenskega knjižnega jezika.

Cilj projekta je, da obogati naš osebni slovar ter nas nauči lepo govoriti o svoji koži in jo imeti rad. Slovar je javno dostopen preko spleta. Pri Unileverjevi kozmetični blagovni znamki prav tako pozivajo vse ženske, naj na posebni spletni strani delijo svoje edinstvene zgodbe in nekaj najlepših bodo tudi nagradili. Na družbenih omrežjih lahko tem zgodbam sledite po ključnikih #ČeBiMojaKožaGovorila in #LjubezenJeVMojiKoži.

Po »Dove slovarju« je guba pokazatelj modrosti, kapilare so življenjske linije, brazgotina je dokaz neustrašnega duha, strija pa potka sreče. Raziskave kažejo, da matične celice, ki so zadolžene za obnovo kože, zapisujejo odziv, ki ga ima koža na razne poškodbe, na primer vnetja. Glede na to, da so na koži zapisane vse naše življenjske izkušnje, lahko rečemo, da je koža naš življenjski zemljevid, na katerem vsaka oznaka skriva življenjsko zgodbo. Te zgodbe, ki so zapisane za sledmi na naši koži, so nas naredile takšne, kot smo danes – edinstvene – in zato bi morale biti izvor naše samozavesti, ne pa negotovosti, menijo pri znamki Dove.

dove

 

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji