Dove v novi kampanji nad 'škodljive' vplivnice
V Dove so z agencijo Ogilvy ustvarili novo družbeno-odgovorno komunikacijsko kampanjo, v kateri mamam razkrivajo, kakšne nasvete sprejemajo njihove hčerke ob sledenju vplivnicam.
Kaja Kovič
Dove se je z novo kampanjo #DetoxYouFeed odločil postaviti po robu 'strupenim' vplivnežem na družbenih omrežjih in okrepiti samospoštovanje mladih deklet, na katere bi lahko ti vplivnice imele izdrano slab vpliv.
V kratkem dokumentarnem videu so prikazani pari mater in hčera najstnic. Skupaj pogledajo posnetke vplivnic, ki jim hčerke sledijo na družbenih omrežjih, nato pa s pomočjo tehnologije »deep fake« materam v usta položijo besede vplivnic, da je videti, kot da hčerkam te iste besede svetujejo matere. Nasveti pa so precej nezdravi, označijo jih celo kot škodljive – med njimi so uporaba botoksa, kemični pilingi, ekstremne diete, polnila za ustnice v zgodnjih letih in en bolj pretresljivih nasvetov, piljenje zob s pilico za nohte.
»Vse besede, ki smo jih uporabili v kampanji, so prišle od resničnih vplivnežev,« pove Daniel Fisher, globalni izvršni kreativni direktor za Unilever in posebne projekte pri Ogilvy. »Ta dekleta ležijo v postelji in poslušajo te šokantne nasvete. Dove ne napoveduje vojne vplivnežem ali družbenim omrežjem, saj sodelujemo z vplivneži. Želimo pa svetu pokazati, da niso vsi odgovorni.«
Kratki dokumentani video je del širše kampanje, imenovane #DetoxYourFeed, katere cilj je opomniti ljudi o varni rabi družbenih medijev in strupenih nasvetih o lepoti. V njej staršem in otrokom ponujajo tudi dodatna izobraževanja, delavnice in pogovore o o lepoti.