dove
Aktualno

Dove v novi kampanji nad 'škodljive' vplivnice

V Dove so z agencijo Ogilvy ustvarili novo družbeno-odgovorno komunikacijsko kampanjo, v kateri mamam razkrivajo, kakšne nasvete sprejemajo njihove hčerke ob sledenju vplivnicam.

Dove se je z novo kampanjo #DetoxYouFeed odločil postaviti po robu 'strupenim' vplivnežem na družbenih omrežjih in okrepiti samospoštovanje mladih deklet, na katere bi lahko ti vplivnice imele izdrano slab vpliv.

V kratkem dokumentarnem videu so prikazani pari mater in hčera najstnic. Skupaj pogledajo posnetke vplivnic, ki jim hčerke sledijo na družbenih omrežjih, nato pa s pomočjo tehnologije »deep fake« materam v usta položijo besede vplivnic, da je videti, kot da hčerkam te iste besede svetujejo matere. Nasveti pa so precej nezdravi, označijo jih celo kot škodljive – med njimi so uporaba botoksa, kemični pilingi, ekstremne diete, polnila za ustnice v zgodnjih letih in en bolj pretresljivih nasvetov, piljenje zob s pilico za nohte.

»Vse besede, ki smo jih uporabili v kampanji, so prišle od resničnih vplivnežev,« pove Daniel Fisher, globalni izvršni kreativni direktor za Unilever in posebne projekte pri Ogilvy. »Ta dekleta ležijo v postelji in poslušajo te šokantne nasvete. Dove ne napoveduje vojne vplivnežem ali družbenim omrežjem, saj sodelujemo z vplivneži. Želimo pa svetu pokazati, da niso vsi odgovorni.«

Kratki dokumentani video je del širše kampanje, imenovane #DetoxYourFeed, katere cilj je opomniti ljudi o varni rabi družbenih medijev in strupenih nasvetih o lepoti. V njej staršem in otrokom ponujajo tudi dodatna izobraževanja, delavnice in pogovore o o lepoti.

 

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji