knjiga2
Aktualno

Dr. Andrej Pompe: »Napisati zgodbo zahteva pogum«

Na Vrtu Lili Novy je potekala uradna predstavitev knjige o storytellingu Osupljiva moč zgodbe, ki je nedavno izšla pri MM-u. Da so knjige tudi v »digitalnem času« zanimive, je potrdilo več kot sto udeležencev, ki so z zanimanjem prisluhnili avtorju.

Z dr. Andrejem Pompetom se je pogovarjala urednica knjige in odgovorna urednica Marketing magazina mag. Simona Kruhar Gaberšček. V pogovoru sta med drugim ugotovila, da so zgodbe zelo širok in kompleksen pojem, bistvo dobre zgodbe pa je predvsem v tem, da se z njo lahko poistovetimo na čustveni ravni. »Recepta za dobro zgodbo ni, je pa nekaj stvari, ki so potrebne – med drugim, da je prežeta s čustvi in ima dobro opredeljene like. Da pri poslušalcu sproža domišljijo, reakcijo in željo, da zgodbo pove naprej. Ne nazadnje je dobra zgodba lahko tudi dobra šala,« je dejal Andrej Pompe, ki je znan tudi po tem, da je uglasbil besedila nekaterih kultnih oglasov.

»V oglaševanju se danes ne dela originalnih glasbenih sporočil«

Med njimi so oglasi za Frutek oziroma Fructal in Slovenske novice, ki marsikomu še danes ostajajo v spominu. Kot pravi, je bilo včasih njegovo delo lažje, saj je bila obremenjenost ljudi z informacijami bistveno manjša, ampak ta način oglaševanja »deluje« tudi danes. »Neko sporočilo, ki je z glasbo opremljeno na poseben način, je močnejše kot običajna poved. Žal se danes v oglaševanju ne dela več izvirnih glasbenih sporočil, ampak oglaševalci želijo predvsem hitro priti v ušesa. Pri tem pa se ne zavedajo, da hitreje, kot prideš v ušesa, prej prideš ven. Res je, da se večina trudi izdelke prodati, ampak v človeške možgane lahko prodreš tudi drugače kot z nizko ceno,« je poudaril.

Končal je z nasvetom za vse mlade kreativce, tekstopisce in komunikatorje, in sicer, da se zgodbe skrivajo povsod. »Ko na svojih delavnicah opazujem ljudi, ki se znajdejo pred praznim listom papirja, imajo nekaj trenutkov krize, nato pa se začne ustvarjanje in večinoma nastanejo super zgodbe. Napaka, ki jo opažam pri večini, je, da se bojijo, da tisto, kar bo nastalo, ne bo dobro. Vse, kar bi morali vedeti, je, da je ključen pogum. Napisati zgodbo je pogum in če ga zbereš, se lahko zgodi marsikaj,« je še dejal Andrej Pompe.

knjiga2

Knjigo je možno naročiti na info@marketingmagazin.si po ceni 39,00 EUR. Fizična izdaja je na voljo v omejenem številu, tako da z nakupom pohitite. Na voljo je tudi elektronska verzija knjige, ki je dostopna na povezavi beletrinadigital.si/e-knjiga/osupljiva-moc-zgodbe.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji