DROM agency: »Za nami je obdobje rasti na vseh področjih delovanja«
Po pregledu prvih podatkov o poslovanju agencij v letu 2021 smo ugotovili, da so se prihodki DROM agency povečali za skoraj 40 odstotkov. Strateška direktorica Milena Jakovljević je za bralce MM zaupala, čemu pripisuje takšen uspeh in načrte za prihodnost
Kaja Kovič
Medtem ko so se prihodki slovenskih agencij lani v povprečju povečali za približno 10 odstotkov, je DROM agency z 1.696.104 evri prihodkov in 38-odstotno rastjo ena od zmagovalk preteklega leta.
Strateška direktorica Milena Jakovljević nam je povedala, da je bilo lansko leto za podjetje obdobje rasti, novih zaposlovanj in doseganja zastavljenih ciljev z vidika širitve portfelja naročnikov. »Širili smo svojo prisotnost tako z novimi naročniki v Sloveniji kot tudi na Hrvaškem in v Srbiji,« pravi.
Načrti za tekoče leto
Letos se DROM agency usmerja predvsem v neprestan razvoj kadrov, s čimer ekipe z različnih področij dela še naprej izboljšujejo. »Ostajamo visoko specializirana agencija za strategijo, vsebine, kreativno komunikacijo in oglaševanje na prvenstveno digitalnih platformah, s čimer se razlikujemo od preostalih agencij v našem prostoru. Razmah novih platform in profesionalizacija teh prodročij v vse več podjetjih nam vedno znova daje priložnosti za izzive in rast,« optimistično sklene Jakovljevićeva.