photo
Aktualno

Društvo SOS z novo podobo in spletno stranjo

V oblikovalskem studio Kofein Dizajn del ustvarjalne energije že od ustanovitve namenjajo »drugačnim« in zanje vsebinsko pomembnim projektom, med katere se največkrat uvrščajo inovativni, kulturni in družbeno koristni.

Pri projektu, ki so ga neprofitno razvijali skoraj eno leto, so sodelovali z Društvom SOS in agencijo za vsebinski marketing Dobre zgodbe. Poleg prenove komunikacijskega kanala so se namreč odločili tudi za strateški premik v vseh komunikacijah društva, kar je bilo treba načrtovati celovito in poglobljeno.

Društvo SOS je s tem želelo poudariti, da njihovo poslanstvo presega zgolj sprejemanje telefonskih klicev. «?»Domača stran domene drustvo-sos.si je pristajalna stran za žrtve nasilja v stiski. To je določilo pristop k razvoju uporabniške izkušnje in oblikovanju. Ta stran je prostor za sporočilo o poslanstvu društva in jasno razlago načinov, ki jih žrtev lahko uporabi za dostop do svetovalcev. Pozornost je bilo treba ohraniti v pravilnem tonu in ubesedenju nagovorov. Ena od novosti je, da se stran spremeni, ko je telefonska svetovalna linija aktivna in spet, kadar ni, ko uporabnice pozivamo k pisanju pošte. Druga novost je, da je na strani ves čas aktiven gumb ‘izhod’, ki stran zapre in uporabnico razbremeni pozornosti sumničavih partnerjev,« je za MM povedala Zarja Vintar iz agencije Kofein.

Dva meseca po prenovi rezultati kažejo, da se je obisk strani povečal za skoraj 28 %, prav tako se je za 31 % podaljšal čas obiska. Hkrati se je za dobrih 13 % zmanjšala stopnja takojšnjega izhoda s strani. S prenovljeno stranjo so zadovoljni tudi pri Društvu SOS, kjer pravijo, da je stran zdaj preglednejša, predvsem pa uporabnicam in uporabnikom prijazna ter varnejša. »Je prijetna očem in deluje sodobno. Na njej je manj zavihkov in ni odvečnega besedila, besedila so kratka in jedrnata, informacije skrčene, razvidnejše in jasnejše. Kofein je skupaj z Dobrimi zgodbami s ciljem izboljšati celostno podobo in način komuniciranja društva z različnimi javnostmi opravil odlično delo,« je dodala Špela Veselič, predstavnica Društva SOS.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji