eles
Aktualno

Družba Eles nominirana za nagrado Reuters

Nagrade Reuters so vodilne svetovne nagrade, ki že trinajst let osvetljujejo najboljše projekte v več sektorjih, s ciljem zagotavljanja trajnostne prihodnosti za vse. Med nominiranci je tudi slovenska družba ELES.

Na podelitvi prestižnih nagrad za odgovorno poslovanje je podjetje Reuters Events izbralo zmagovalce v šestnajstih kategorijah, med katerimi je tudi kategorija za poslovno komuniciranje z namenom (»purpose-driven communications«).

V ožji izbor v tej kategoriji se je uvrstilo deset družb, med njimi tudi ELES, sistemski operater prenosnega elektroenergetskega omrežja Republike Slovenije. Skupaj z dolgoletnim partnerjem, neprofitnim društvom EN-LITE, ki se ukvarja z izobraževanjem o energiji, energetiki in podnebnih spremembah, so prijavili projekt krepitve energetske in podnebne pismenosti. Projekt zagotavlja ključne vsebine, s katerimi mlade generacije informira o sprejemanju informiranih odločitev o energiji in rabi energije na podlagi razumevanja vplivov in posledic, o energetskih tokovih in razmišljanju v oziru energetskih sistemov, ter o tem, koliko energije porabijo, za kaj in od kod ta energija prihaja.

Skupaj za krepitev energetsko-podnebne pismenosti

Mag. Mojca Drevenšek, predsednica društva za krepitev energetske pismenosti EN-LITE, je ob tem dejala: »Družba ELES je glavni podpornik in stalni partner aktivnosti našega društva na področju krepitve energetsko-podnebne pismenosti. Veselimo se nadaljnjega sodelovanja, saj energetska pismenost postaja v luči krizne situacije na področju zanesljivosti in cene oskrbe z energijo v Sloveniji in širše v EU ena od osrednjih tem javnih in medijskih razprav.«

Katja Fašink, ki na ELES-u vodi službo za korporativno komuniciranje, dodaja, da je skupni, partnerski fokus z EN-LITE na ozaveščanju, vključevanju in opolnomočenju mladih, da postanejo še odločnejši energetsko-podnebni ambasadorji, ki aktivno sodelujejo pri oblikovanju realističnih scenarijev in strokovno podprtih odločitev o naši energetski prihodnosti. »Družbene, ekonomske in okoljske vplive energetsko-podnebnih odločitev, ki jih sprejemamo danes, bodo mladi občutili tudi čez desetletje ali več,« je povedala

Zmagovalec s Filipinov

Izbrana strokovna ocenjevalna komisija Reuters Events je izpostavila, da gre za močno in izredno zahtevno kategorijo. Ob razglasitvi zmagovalcev je v kategoriji poslovnega komuniciranja z namenom prvo nagrado prejela veriga nakupovalnih centrov na Filipinih, SM Supermalls, s projektom »Zagotavljanje zdravih kupcev, tlakovanje poti pri okrevanju nacionalnega gospodarstva«, s katerim so pokazali sinergijo z vladnim izvajanjem številnih programov, ki so spremenili odziv države na pandemijo covida-19.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji