Družba Eles nominirana za nagrado Reuters
Nagrade Reuters so vodilne svetovne nagrade, ki že trinajst let osvetljujejo najboljše projekte v več sektorjih, s ciljem zagotavljanja trajnostne prihodnosti za vse. Med nominiranci je tudi slovenska družba ELES.
Na podelitvi prestižnih nagrad za odgovorno poslovanje je podjetje Reuters Events izbralo zmagovalce v šestnajstih kategorijah, med katerimi je tudi kategorija za poslovno komuniciranje z namenom (»purpose-driven communications«).
V ožji izbor v tej kategoriji se je uvrstilo deset družb, med njimi tudi ELES, sistemski operater prenosnega elektroenergetskega omrežja Republike Slovenije. Skupaj z dolgoletnim partnerjem, neprofitnim društvom EN-LITE, ki se ukvarja z izobraževanjem o energiji, energetiki in podnebnih spremembah, so prijavili projekt krepitve energetske in podnebne pismenosti. Projekt zagotavlja ključne vsebine, s katerimi mlade generacije informira o sprejemanju informiranih odločitev o energiji in rabi energije na podlagi razumevanja vplivov in posledic, o energetskih tokovih in razmišljanju v oziru energetskih sistemov, ter o tem, koliko energije porabijo, za kaj in od kod ta energija prihaja.
Skupaj za krepitev energetsko-podnebne pismenosti
Mag. Mojca Drevenšek, predsednica društva za krepitev energetske pismenosti EN-LITE, je ob tem dejala: »Družba ELES je glavni podpornik in stalni partner aktivnosti našega društva na področju krepitve energetsko-podnebne pismenosti. Veselimo se nadaljnjega sodelovanja, saj energetska pismenost postaja v luči krizne situacije na področju zanesljivosti in cene oskrbe z energijo v Sloveniji in širše v EU ena od osrednjih tem javnih in medijskih razprav.«
Katja Fašink, ki na ELES-u vodi službo za korporativno komuniciranje, dodaja, da je skupni, partnerski fokus z EN-LITE na ozaveščanju, vključevanju in opolnomočenju mladih, da postanejo še odločnejši energetsko-podnebni ambasadorji, ki aktivno sodelujejo pri oblikovanju realističnih scenarijev in strokovno podprtih odločitev o naši energetski prihodnosti. »Družbene, ekonomske in okoljske vplive energetsko-podnebnih odločitev, ki jih sprejemamo danes, bodo mladi občutili tudi čez desetletje ali več,« je povedala
Zmagovalec s Filipinov
Izbrana strokovna ocenjevalna komisija Reuters Events je izpostavila, da gre za močno in izredno zahtevno kategorijo. Ob razglasitvi zmagovalcev je v kategoriji poslovnega komuniciranja z namenom prvo nagrado prejela veriga nakupovalnih centrov na Filipinih, SM Supermalls, s projektom »Zagotavljanje zdravih kupcev, tlakovanje poti pri okrevanju nacionalnega gospodarstva«, s katerim so pokazali sinergijo z vladnim izvajanjem številnih programov, ki so spremenili odziv države na pandemijo covida-19.