drv
Aktualno

*DRV: Ideje, ki izzivajo

Srbska agencija Drive bo odslej delovala pod imenom *DRV. Spremembo imena so pospremili tudi s spremembo koncepta in načina poslovanja.

»Agencija *DRV je celovita kreativna agencija z globokimi koreninami v digitalnem okolju in širokim repertoarjem strokovnega znanja, vključno s kreativnimi rešitvami, dizajnom, strategijami blagovnih znamk, digitalnimi in 360-stopinjskimi komunikacijskimi platformami ter produkcijo. Vse to spremlja sprememba 'načina razmišljanja', zato je naša želja biti izzivalec. Agencija, ki s svojim delom, kreativnostjo, rešitvami, projekti in akcijami ustvarja ideje, ki izzvati blagovne znamke, ljudi in kulturo,« so sporočili.

Nov pristop agencije po njihovih besedah pomeni tri ključna načela pristopa k delu za učinkovitost:

  • izziv, ne samo v odnosu do stranke, ampak predvsem v odnosu do samega sebe;
  • predanost idejam, ki vplivajo na družbo, ne glede na medijski kanal ali format, in
  • agilno upravljanje procesov, ki ekipam omogoča bolj učinkovito in fleksibilno delo.

»Spremeniti želimo ustaljene načine razmišljanja«

»Za blagovne znamke, ki so izzivalke, ustvarjamo ideje, ki izzivajo. Vemo, da obstajajo znamke in ljudje, ki se tako kot mi ne strinjajo s statusom quo. Vemo pa tudi, da ni vedno lahko. Da je včasih potrebnega malo več poguma, navdiha, podpore in malo več pravih vprašanj. Tukaj smo, da postavljamo vprašanja, ker želimo spremeniti ustaljene načine razmišljanja. Verjamemo, da so stvari lahko drugačne, drznejše, nove in nepričakovane ter da najboljše ideje nastajajo izven cone udobja. V tem območju ustvarjamo in tu želimo voditi blagovne znamke. V coni izzivov, kjer kreativnost dela razliko in ustvarja uspeh,« pravi Danka Trbojević, direktorica agencije *DRV.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji