zz
Aktualno

DS Automobiles s kolekcijo, posvečeno Malemu princu

Ob predstavitvi kolekcije Antoine De Saint Exupéry se je znamka DS Automobiles odločila za oglaševalsko kampanjo, ki ponazarja njen slogan »Potovanje je umetnost«.

»Mali princ pod zvezdnatim nebom sledi svoji vodilni zvezdi za volanom vozila DS 7 Antoine De Saint Exupéry,« so v podjetju zapisali ob predstavitvi nove kolekcije.

Z novo oglaševalsko akcijo blagovna znamka slavi zapuščino pisatelja in pilota Antoina de Saint-Exupéryja ter njegov neizmeren prispevek k umetnosti potovanja, ki pooseblja vizijo znamke DS Automobiles in njen moto »Potovanje je umetnost«.

S tem se pridružujejo zapuščini Antoina de Saint-Exupéryja, pravega ambasadorja francoske umetnosti potovanja, ter poudarjajo njegovo genialnost in brezčasno vizijo raziskovanja.

Sanjsko potovanje, ki povezuje fikcijo in resničnost

Vsaka najmanjša podrobnost kolekcije Antoine de Saint Exupéry, od modelov do oglaševalske akcije, je bila skrbno premišljena in odraža poezijo in pustolovski duh, ki sta značilna za avtorjevo delo. Oglasni film popelje gledalce na sanjsko potovanje po straneh knjige Mali princ, za spremljevalno glasbo pa so izbrali skladba Clauda Debussyja »Clair de Lune«, ki gledalce vabi, naj sledijo Malemu princu v njegovem iskanju vodilne zvezde. Skozi zgodbo gledalci spoznajo, da je prihajajoča zvezda nihče drug kot njen ustvarjalec, sam Antoine de Saint Exupéry, kar privede do čarobnega prepleta med svetom fikcije in resničnosti.

Film je bil posnet v puščavi Maroka, nad katero je nekoč letel raziskovalec, in je postavljen v svet Antoina de Saint-Exupéryja: »Letalec in odrasli Mali princ sta v resničnem življenju oče in sin, ki ju povezuje edinstvena vez. Lisica iz knjige je bila za potrebe snemanja oglasa spremenjena v puščavsko lisico fenek, vrtnica, ki je Malemu princu tako pri srcu, pa se v filmu pojavi povsem neopazno,« opišejo pri DS Automobiles svež oglasni film.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji