Markacija
Aktualno

Dvajset »prehojenih let« agencije Markacija

Primorska agencija Markacija praznuje 20 let obstoja. Kot pravijo, delajo na celovitem in butičnem pristopu – naročniku najprej prisluhnejo, ga začutijo in pravilno usmerijo, nato pa razvijejo kreativno rešitev, ki deluje in prinaša rezultate.

Glavni člani ekipe so prve izkušnje z razvojem identitet pred več kot dvajsetimi leti začeli pridobivati v eni od takrat uveljavljenih italijanski agencij. Leta 2003 so se odločili, da svoje delovanje usmerijo na slovenski trg ter s svojim znanjem in izvirno ustvarjalnostjo podprejo domača podjetja.

»Tako je nastala agencija Markacija, kjer smo si za svoje poslanstvo zadali znamke svojih naročnikov pripeljati do boljših pozicij in višje dodane vrednosti. Na področju identitete in komunikacije smo orali ledino, saj je bila marketinška ozaveščenost na zelo nizki ravni, zelo nizki so bili tudi proračuni, ki so jih bila podjetja pripravljena vlagati v marketinške storitve. S premišljenim in kreativnim pristopom ter zvestobo marketinškemu razmišljanju pri grajenju identitete pa smo uspeli marsikatero podjetje pripeljati do zavidljivih tržnih pozicij,« pravijo v agenciji.

Danes v njej deluje ekipa devetih sodelavcev, ki pravijo, da k svojem delu pristopajo zavzeto, osebno in predvsem izkušeno. »Veseli smo uspešnih zgodb in prepoznavih znamk, ki smo jih v zavesti potrošnikov pomagali dvigniti iz povprečnih izdelkov v občudovanja vredne in zaželene znamke,« pravijo in naštejejo zgodbe, na katere so najbolj ponosni. Med njimi so »S planin na tradicionalen način« (Mlekarna Planika), »Junaki vinogradov« (Klet Brda), »Pričakuj nepričakovano« in »Leone Alive« (Leone), ter projekti za Hidrio, Brda, Pipistrel, Agrario Koper, Biostile, Mlinotest ter Riso Scotti.

»Svoje znanje bomo še naprej z veseljem delili z znamkami, ki nam bodo zaupale in sledile po poti do skupnega cilja ter skupaj z nami verjele v slogan: 'Kjer je Markacija, je pot',« so povedali za MM.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji