Dvajset »prehojenih let« agencije Markacija
Primorska agencija Markacija praznuje 20 let obstoja. Kot pravijo, delajo na celovitem in butičnem pristopu – naročniku najprej prisluhnejo, ga začutijo in pravilno usmerijo, nato pa razvijejo kreativno rešitev, ki deluje in prinaša rezultate.
Glavni člani ekipe so prve izkušnje z razvojem identitet pred več kot dvajsetimi leti začeli pridobivati v eni od takrat uveljavljenih italijanski agencij. Leta 2003 so se odločili, da svoje delovanje usmerijo na slovenski trg ter s svojim znanjem in izvirno ustvarjalnostjo podprejo domača podjetja.
»Tako je nastala agencija Markacija, kjer smo si za svoje poslanstvo zadali znamke svojih naročnikov pripeljati do boljših pozicij in višje dodane vrednosti. Na področju identitete in komunikacije smo orali ledino, saj je bila marketinška ozaveščenost na zelo nizki ravni, zelo nizki so bili tudi proračuni, ki so jih bila podjetja pripravljena vlagati v marketinške storitve. S premišljenim in kreativnim pristopom ter zvestobo marketinškemu razmišljanju pri grajenju identitete pa smo uspeli marsikatero podjetje pripeljati do zavidljivih tržnih pozicij,« pravijo v agenciji.
Danes v njej deluje ekipa devetih sodelavcev, ki pravijo, da k svojem delu pristopajo zavzeto, osebno in predvsem izkušeno. »Veseli smo uspešnih zgodb in prepoznavih znamk, ki smo jih v zavesti potrošnikov pomagali dvigniti iz povprečnih izdelkov v občudovanja vredne in zaželene znamke,« pravijo in naštejejo zgodbe, na katere so najbolj ponosni. Med njimi so »S planin na tradicionalen način« (Mlekarna Planika), »Junaki vinogradov« (Klet Brda), »Pričakuj nepričakovano« in »Leone Alive« (Leone), ter projekti za Hidrio, Brda, Pipistrel, Agrario Koper, Biostile, Mlinotest ter Riso Scotti.
»Svoje znanje bomo še naprej z veseljem delili z znamkami, ki nam bodo zaupale in sledile po poti do skupnega cilja ter skupaj z nami verjele v slogan: 'Kjer je Markacija, je pot',« so povedali za MM.