Game Changer
Aktualno

Early bird vstopnice za Game Changer Ljubljana 2.0 so že na voljo

Game Changer se vrača v Ljubljano. Druga edicija zdaj že mednarodne tehnološke konference bo 11. novembra 2024 v hotelu Four Points by Sheraton. V središče pozornosti bo postavila teme s področij e-trgovine, fintecha in velikih podatkov.

Game changer združuje poslovne priložnosti z naprednimi tehnološkimi področji, kot so umetna inteligenca, big data, WEB3, kibernetska varnost, igrifikacija, družbeni mediji, SaaS in trženje. S konferencami v Zagrebu, Ljubljani, Črni gori in kmalu tudi Londonu povezuje predstavnike tehnološke industrije, znanosti, institucij, poslovnih skupnosti, študente in posameznike, ki že sodelujejo ali pa še bodo sodelovali v dinamičnem procesu digitalne preobrazbe.

Celodnevni program Game Changer Ljubljana 2.0 bo z več kot 50 govorci in panelisti letos potekal v kar treh dvoranah in expo coni. Zabeležite si torej 11. 11. 2024, Four Points by Sheraton Ljubljana Mons.

Early bird vstopnice po 50 evrov nižji ceni so v omejeni količini na voljo do 27. oktobra, zato si TUKAJ čim prej zagotovite svojo.

Kaj čaka udeležence?

Dvorana 1/E-trgovina: Digitalne izložbe, neskončne priložnosti

Spoznali bodo ključne trende v e-trgovini, vključno z vzponom B2B e-trgovine, Q-Commerce in livestream nakupovanjem. Razprave v sklopu okrogle mize bodo obravnavale tudi upravljanje ključnih kazalnikov, napovedno analitiko za preprečevanje pomanjkanja, avtomatizirano upravljanje vračil ter pomen etike in ekoloških dejavnikov pri blagovnih znamkah.

Dvorana 2/FinTech: Finančno-tehnološki preboji – transakcije, ki oblikujejo novo pokrajino trgovanja

Zaradi hitrega razvoja te panoge se bodo osredotočili na finančno-tehnološke inovacije, ki preoblikujejo trgovanje. Teme bodo med drugim vključevale zaščito pred goljufijami z umetno inteligenco, personalizirano digitalno zavarovanje, vlogo tehnologije pri vlaganjih v start-upe, sprejemanje odprtega bančništva in širitev blockchaina onkraj kriptovalut, kar spreminja finančni sektor.

Dvorana 3/Big data: Pospeševanje pridobivanja uporabnikov z uporabo velikih podatkov in umetne inteligence

Uporaba velikih podatkov in umetne inteligence prinaša revolucijo za pridobivanje uporabnikov in izkušnje strank. S programom big data bodo raziskali personalizirane interakcije, grajenje skupnosti v marketinških kampanjah, priložnosti za rast z uporabo strojnega učenja in večkanalno prihodnost medijskih platform, ki bo temeljila na podatkih. Posvetili se bodo tudi pomenu transparentnosti pri uporabi podatkov, ki je ključna za grajenje zaupanja in zaščito intelektualnih pravic v digitalni dobi.

Vstopnice so na voljo na povezavi

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji