effie
Aktualno

Effie 2021: Kdo so najučinkovitejši oglaševalci?

Organizacija Effie Worldwide, ki preučuje tržnokomunikacijsko učinkovitost podjetij in agencij, je objavila lestvico vodilnih igralcev v oglaševalski panogi, ki se ponašajo z najučinkovitejšimi tržnokomunikacijskimi akcijami na svetu.

Letošnji prvaki so podjetje AB InBev kot najučinkovitejše podjetje, McDonald's kot najučinkovitejša blagovna znamka, Omnicom kot najučinkovitejša agencijska holding skupina, McCann Worldgroup kot najučinkovitejša agencijska mreža, FP7 McCann Dubai kot najučinkovitejšaa agencijska podružnica in Special Group, ki je najučinkovitejša neodvisna agencija. 

Lestvica Effie Index 2021 odraža učinkovitost več kot 4500 finalistov in zmagovalcev regijskih in državnih nagrad Effie z vsega sveta. Po besedah organizatorja so to igralci oglaševalske industrije, ki »ustvarjajo neverjetno kreativne in učinkovite ideje tudi v novejši zgodovini po pandemiji in predstavljajo gonilo razvoja v celotni dejavnosti«.

Na začetku tega leta je organizacija Effie Worldwide objavila, da so metodo izračuna indeksa Effie posodobili in okrepili iz linearne v eksponentno lestvico, zato da bi dodatno prepoznali najboljše. Sicer pa je Effie znan kot svetovni simbol dosežkov in vir za usmerjanje prihodnosti tržokomunikacijskega uspeha že od leta 1968. »Indeks Effie 2021 odraža delo, opravljeno v enem od najzahtevnejših obdobij v novejši zgodovini. Blagovne znamke in agencije, ki so vključene na lestvico, so na globalni ravni pokazale neusmiljeno zavezanost učinkovitosti tržnega komunicieanja in predstavljajo vztrajnost, okretnost in ustvarjalnost v naši industriji,« je povedala Traci Alford, globalna izvršna direktorica Effie Worldwide.

Vodilnih 5 na svetovni ravni

Najučinkovitejša podjetja:

AB InBev, Unilever, PepsiCo, McDonald's in Procter & Gamble

Najučinkovitejše blagovne znamke:

McDonald's, Burger King, KFC, Entel in Chevrolet

Najučinkovitejše agencijske holding skupine:

Omnicom, WPP, IPG, Publicis Groupe in Dentsu

Najučinkovitejše mreža agencij:

McCann Worldgroup, BBDO Worldwide, Ogilvy, DDB Worldwide in OMD

Najučinkovitejše agencijske podružnice:

FP7 McCann Dubai, DDB Colombia, McCann Tel Aviv, Sancho BBDO in McCann Worldgroup India

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji