Effie Index 2020: Najučinkovitejši oglaševalec je Unilever, blagovna znamka pa Coca-Cola
Glede na globalni indeks učinkovitosti Effie 2020 je najučinkovitejša blagovna znamka Coca-Cola, najučinkovitejši oglaševalec Unilever, med agencijskimi mrežami pa je najučinkovitejši McCann WorldGroup.
Indeks učinkovitosti Effie razvršča najučinkovitejše oglaševalske agencije, oglaševalce in blagovne znamke na podlagi osvojenih nagrad na več kot štiridesetih lokalnih tekmovanjih za tržnokomunikacijsko učinkovitost Effie.
Med agencijami, ki so del oglaševalskih mrež, je največ točk na tekmovanjih Effie osvojila dubajska agencija FP/DXB. V globalni razvrstitvi ni slovenskih predstavnikov, je pa Luna TBWA v Evropi na 40. mestu. Med neodvisnimi oglaševalskimi agencijami vodi ukrajinska agencija Banda. Kot zanimivost naj pri tem omenimo, da sta na primer nemška in britanska »težkokategornika« Serviceplan in Mother London na 6. oziroma 8. mestu. Slovenskih agencij ni med prvimi stotimi na globalni in evropski ravni.
Med agencijskimi mrežami je najučinkovitejši McCann Worldgroup, na drugem mestu je Ogilvy, na tretjem pa BBDO Worldwide. Tri najučinkovitejše blagovne znamke, kot jih je izmeril indeks učinkovitosti Effie, so Coca-Cola, McDonald’s in KFC. Corona Extra, pivo nesrečnega imena, je na primer na 57. mestu. V tej razvrstitvi sta v Evropi Argeta na 54., Telekom Slovenije pa na 67. mestu. Trije najučinkovitejši globalni oglaševalci so Unilever, The Coca-Cola Company in Nestlé.
Celotno razvrstitev najdete tukaj.