Effie Slovenija 2023: V ožjem izboru dela sedmih oglaševalcev
Prvostopenjska žirija Effie Slovenija 2023 je izbrala 15 finalistov v enajstih kategorijah. Med finalisti so dela sedmih oglaševalcev: A1 Slovenija, Atlantic Grupe, Mastercarda Slovenija, Mercatorja, Petrola, Telekoma Slovenije in Zavarovalnice Triglav.
Kot je povedal Mitja Tuškej, strateg in partner v Skupini Formitas ter strokovni direktor Effie Slovenija 2023, je tudi v letošnji izvedbi Effie Slovenija povsem nesporno, da so bila vsa prijavljena dela dobro pripravljena in da vsi tisti, ki svoja dela prijavijo, vedo, kaj pomeni učinkovitost in uspešnost. »Žal mi je, da so pravila pri izboru nagrajencev Effie stroga in so omejitve pri izboru finalistov vnaprej določene. Če tega ne bi bilo, bi med finalisti zagotovo imeli še kar nekaj del. Je pa zanimivo, da je povprečna ocena žirantov pri delih, ki so v letošnji izvedbi izbrana za finaliste, skoraj povsem enaka, kot je bila v izvedbi Effie Slovenija 2020, kar po mojem prepričanju potrjuje kredibilnost sistema ocenjevanja in tudi kredibilnost žirantov,« pravi.
Da je 23 strokovnjakov, ki so sestavljali prvostopenjsko žirijo, svoje delo opravilo odlično, se strinja tudi letošnja predsednica žirije Rinalda Klemenčič iz Zavarovalnice Sava. »Vsebinsko odlično in samozavestno so pokrili prav vse vidike del, ki so jih ocenjevali. Bili so dovolj kritični in ambiciozni v prepoznavanju prednosti in slabosti prijavljenih del. Kot 'gate-keeperji' so svoje delo opravili odlično, kar se pozna v propustnosti prijav, ki so jih poslali naprej v finalni krog ocenjevanja,« meni.
Delo zdaj čaka drugostopenjsko žirijo, prejemniki nagrad pa bodo uradno razglašeni na slovesni zaključni prireditvi Effie Slovenija 2023, ki bo 7. decembra 2023 v Festivalni dvorani v Ljubljani.