effie
Aktualno

Effie Slovenija 2023 z novim vodstvom

Effie Slovenija 2023 ima novo vodstvo: Janja Božič Marolt je postala predsednica Effie Slovenija 2023, Mitja Tuškej pa strokovni direktor Effie Slovenija 2023.

Začenja se enajsta izvedba Effie Slovenija, nagrade za marketinško učinkovitost. Effie Slovenija 2023 bosta vodila Janja Božič Marolt, ustanoviteljica in direktorica Inštituta za raziskovanje trga in medijev, Mediana, in Mitja Tuškej, strateg in partner v Skupini Formitas, ki svojo predanost Effieju izkazuje že v drugem mandatu funkcije strokovnega direktorja.

»Effie je zlato. Redka, težko pridobljena dragocenost, ki ohranja vrednost in jo v kriznih časih še poveča. V veliko čast mi je in ponosna sem, da lahko sodelujem z Mitjo in da bova z ostalimi deležniki prispevala in še utrdila zaželenost ter ugled nagrade Effie v že enajsti izvedbi v Sloveniji. Brez prizadevanj sodelujočih in vseh dosedanjih nagrajencev nadgradnja ne bi bila možna. Iskreno hvaležna sem vsem za njihove vložke doslej. Iz spoštovanja do njih in do stroke si bom prizadevala za uspešno in učinkovito udejanjanje vseh procesov v izvedbi Effie 2023. Kompleksnost družbenih, naravnih, tržnih in tehnoloških sprememb bolj kot kdaj koli prej narekuje inovativne implementacije marketinških strategij, ki le s premišljenimi in raziskovalno podprtimi vpogledi in verodostojnimi podatkovnimi osnovami lahko dosegajo komunikacijsko učinkovitost in uspešnost. In pika,« je Božič Maroltova povedala ob nastopu nove funkcije.

Effie kot »oznamčeni Tour de France«

Mitja Tuškej pa je o letošnji izvedbi dejal: »Effie je za vse nas, ki se ukvarjamo z upravljanjem znamk, en takšen oznamčen Tour de France. Najzahtevnejša, najdaljša in najprestižnejša tekma. Tako kot kolesarjem na Touru vsako leto začinijo tekmo z novimi, pogosto še težjimi etapami, tudi tekmi Effie vsako leto dodamo kakšno novo 'traso'. Effie 2023 bomo popestrili in razširili iz komunikacijske učinkovitosti in uspešnosti v marketinško učinkovitost in uspešnost. Logično, kajne?«

Prepričan je, da širitev na celotno marketinško področje odgovarja času in poudarja nujo po celovitosti strateških oznamčenih projektov in kampanj. Po njegovih besedah razmere na trgih še nikoli doslej niso bile tako zahtevne, izzivi, pred katere so pahnjeni upravljavci znamk, pa še nikoli doslej niso bili tako spreminjajoči. »Konkurenca na večini trgov je dobesedno neznosna. Nekako smo se navadili na rešetanje covida, pa nas je napadel virus inflacije. Če smo se uspešno spopadli s covidno recesijo in si za nekaj trenutkov oddahnili, nas zdaj straši kriza zaradi cen, energentov, surovin, dobaviteljskih verig … Trendi nas rešetajo s svojimi vedno novimi memi, pogosto z znamkami begamo med trajnostjo in družbeno odgovornostjo in iščemo optimalno pot do svojih ključnih porabnikov, ki jih je vedno težje ujeti, prepričati in jih zadržati pri sebi,« opaža.

»Vsega tega ne moremo več početi na pamet«

Vse to so po besedah Mitje Tuškeja vsakodnevni izzivi ustvarjalcev blagovnih znamk, ki se zavedajo, da je to, kar počnejo, izjemno kompleksno, medsebojno povezano in soodvisno od začetka do konca; od marketinškega koncepta preko smiselno in pravilno postavljenih komunikacij, ki so k ciljnim skupinam poslane preko natančno izbranih kanalov. »To je naša realnost in mnogi to počnete odlično. Prepričan sem tudi, da nas je ogromno, ki se zavedamo, da vsega tega ne moremo početi več 'na pamet', ampak moramo za vsak korak, ki ga naredimo v svetu marketinškega upravljanja znamk, v ozadju imeti matematiko, statistiko in logiko, ki nas pripeljejo do pravih marketinških in tržnokomunikacijskih odločitev. In to je hkrati tudi bistvo Effieja. Dokažimo, da znamo in vemo!« Tuškej spodbuja vse, ki se ukvarjajo z blagovnimi znamkami.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji