ghjk
Aktualno

Effie: Štiri nove opredelitve kreativnosti

Nova raziskava Effie Europe in Centra znanja Evropskega združenja komunikacijskih agencij je razkrila štiri nove opredelitve kreativnosti, ki so navdihnile učinkovite oglaševalske akcije, ovenčane z nagradami Effie Awards Europe.

Effie Europe in Center znanja Evropskega združenja komunikacijskih agencij (EACA) sta pripravila poročilo o raziskavi zmagovalnih oglaševalskih akcij z naslovom »Prečkanje brezna: Kako pristna kreativnost omogoča velike prodore v učinkovitosti« (»Crossing the Chasm: How True Creativity Enables Great Leaps in Effectiveness«).

Analiza zmagovalcev med letoma 2009 in 2022

Poročilo temelji na raziskavi strokovnjakov marketinške učinkovitosti iz The Effective Partnership, ki so analizirali podatke vseh zmagovalcev Effie Awards Europe med letoma 2009 in 2022. V raziskavo je bilo tako vključenih kar 268 zmagovalnih kampanj. Podatki zajemajo blagovne znamke, komunikacijske cilje in rezultate oglaševalskih akcij. S temeljitim vpogledom v zmagovalna dela je bilo mogoče izluščiti ključne dejavnike uspeha in pridobiti dragocene vpoglede za tržno komuniciranje.

Poročilo zagovarja, da so trenutne opredelitve kreativnosti v industriji preozke, zato predlaga štiri nove definicije, ki spodbujajo učinkovitost:

Nove opredelitve:

  • Prepričljiva kreativnost – racionalna, informativna in prepričljiva kreativnosti, ki ustvarja jasno dodano vrednost za blagovne znamke in močne kratkoročne prodajne učinke.
  • Kreativnost, ki ustvarja sloves – čustven, zapomnljiv in družaben pristop s širokim dosegom, ki učinkovito spodbuja prodor.
  • Doživljajska kreativnost – digitalno in tehnološko usmerjena gradnja ekosistemov blagovnih znamk, ki na nove načine vključuje ljudi ob pravem času na pravem mestu.
  • Kreativnost za gradnjo trga – globlji pristop, ki ustvarja nova vedenja, aktivira novo občinstvo in oblikuje nove priložnosti. Dolgoročno najbolj učinkovita in z največjim učinkom na dobiček.

 

Celotno poročilo lahko preberete TU.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji