epica nagrade2
Aktualno

Epica 2020: Slovenija brez finalistov

Epica, edino oglaševalsko tekmovanje, na katerem prijavljena dela ocenjujejo novinarji in uredniki marketinških publikacij, je objavila ožji izbor del, v katerega tokrat ni prišel noben slovenski predstavnik.

Slovenijo zastopali andGustav, Aritmija in Renderspace

Med prijavljenimi sta bila dva slovenska projekta. Prva je aktivacija oziroma poklon NK Maribor zdravstvenim delavcem, pod katero sta podpisani agenciji andGustav in Aritmija. Druga pa je akcija »Obnovi svoj vozniški izpit«, ki jo je za Zavarovalnico Triglav zasnovala agencija Renderspace.

Regijo predstavljata Bruketa&Žinić&Grey in McCann Beograd

Regijo v ožjem izboru zastopata dve agenciji. Prva je hrvaška agencija Bruketa&Žinić&Grey, ki je za Hrvaški zavod za javno zdravstvo pripravila odmevno akcijo »Kdor pije, ta plača«. Akcija nagovarja hrvaške najstnike. Ti namreč uživajo vse preveč alkohola, kar je povezano tudi s številnimi prometnimi nezgodami. Da bi jih odvrnili od pretiranega uživanja alkoholnih pijač, so »vdrli« v priljubljeni resničnostni šov »Supertalent« Nove TV. Drugi projekt iz regije v ožjem izboru pa je delo srbske agencije McCann Beograd, ki se je v sodelovanju s časopisom Nedeljnik z nazornim oglasom zahvalila zdravstvenim delavcem. 

Manj prijavljenih del kot lani, a nad pričakovanji glede na okoliščine

Na letošnjo Epico je bilo prijavljenih 1980 projektov (lani 3410, leta 2018 pa 4020). Kot pravijo organizatorji, je to precej manj kot lani, a nad pričakovanji glede na okoliščine. Prijavljena dela prihajajo iz 59-ih držav, največ projektov v ožjem izboru so zasnovale agencije iz Rusije in Nemčije. Z največ finalisti sta zastopani agencijski mreži Wunderman Thompson in BBDO.

Dobitnike nagrad bodo razglasili 18. decembra 2020. Celoten seznam finalistov je dostopen na povezavi.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji