Epica 2023: Iz regije med finalisti le New Moment
Epica, edino oglaševalsko tekmovanje, na katerem prijavljena dela ocenjujejo novinarji in uredniki marketinških publikacij, je objavila ožji izbor del, v katerega pa ni prišel noben slovenski predstavnik.
Kaja Kovič
Letos je prijavljena dela ocenjevalo okoli 150 članov žirije in v ožji izbor uvrstilo 635 kreativnih del. Med njimi jih je bilo največ iz Kanade, sledijo Nemčija, Francija, ZDA in Združeno kraljestvo. Med agencijami so prevladovali Publicis, VML (Wunderman Thompson in VMLY&R skupaj), McCann, Dentsu in Havas, med oglaševalci pa McDonals's, Kraft Heinz, IKEA in Unilever.
Konec šole
Edina agencija iz regije, ki se je uvrstila v ožji izbor, je New Moment New Ideas Company iz Srbije z delom »Konec šole«. V agenciji so projekt ustvarili s pomočjo umetne inteligence kot reakcijo na tragični poboj v beograjski osnovni šoli maja letos, objavljeno pa je bilo na naslovnici revije Nedeljnik. Na naslovnici so pozvali: »Ustavimo nasilje, preden bomo morali ustaviti šolanje.« To ni prvo priznanje za to delo, saj so zanj že prejeli bronasto nagrado na mednarodnem festivalu kreativnosti Lisbon Advertising Festival. »Hvaležni in počaščeni smo za to priznanje, pa tudi za priložnost, da opozorimo na grozo, ki se ne sme ponoviti in po kateri še dolgo zremo v prazno,« so dejali pri New Moment New Ideas Company in dodali, da so počaščeni nad uvrstitvijo v ožji izbor Epice.