Epica: Pristop z dvema finalistoma
Pristop se s projektoma »Naša super hrana« in Truhomino transparentno platformo poteguje za nagrade na oglaševanju Epica. Več informacij sledi.
Slovenija ima po dolgem času finalista na oglaševalskem tekmovanju Epica, katerega posebnost je, da prijavljena dela ocenjujejo novinarji in uredniki marketinških publikacij
Agenciji Pristop je preboj uspel z dvema projektoma: prvega so ustvarili v okviru promocije lokalnih ribjih produktov in ribištva v okviru kampanje »Naša super hrana« za Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano v kategoriji tiskane obrti. »S kampanjo smo želeli poudariti kvaliteto domačih proizvodov, hkrati pa pritegnemo pozornost in opozorimo na pomen svežine in kvaliteto lokalnega porekla. Kampanja v svoji vizualni podobi vključuje resnične ribiče, ribogojce in predelovalce ter s tem poudarja pristnost ribiških proizvodov,« so na Pristopu povedali za MM.
Drugi pa je finalist v kategoriji kreativne uporabe umetne inteligence za filantropski projekt Truhoma, o katerem smo podrobneje pisali v prispevku Truhoma: Ko se združita dobrodelnost in tehnologjja.»Pri tem smo uporabili naslove resničnih novic o vojni v Ukrajini in jih vnesli v Craiyon, priljubljeno AI orodje za pretvorbo besedila v sliko. Rezultat je niz nadrealističnih slik, ki so žal zelo podobne resničnosti,« so pojasnili v agenciji. Glavno sporočilo kampanje je, da je za razliko od slik, ustvarjenih z umetno inteligenco, vojna v Ukrajini resnična in jo še vedno »generirajo« ljudje, medtem ko milijoni ukrajinskih civilistov še vedno potrebujejo pomoč. »Da pa sporočilo doseže čim širši krog ljudi, smo k sodelovanju pozvali tudi širšo javnosti in nekaj dneh je bilo ustvarjenih več kot 100 originalnih AI umetniških del, ki so bila deljena na družbenih omrežjih pod hashtagom #AIartNotHumanWar. V letu 2022 je bilo zahvaljujoč trudu Truhome ukrajinskim družinam, ki so potrebovale pomoč, dostavljenih več kot 1500 paketov hrane in drugih potrebščin.«