Epica: Zmagovalka je Nemčija
Največ nagrad na 35. Epici je osvojila Nemčija, organizatorji pa beležijo tudi vse več prijavljenih projektov iz Azije.
Kaja Kovič
Žirija za mednarodne kreativne nagrade Epica, v kateri so uredniki in novinarji iz vodilnih oglaševalskih in marketinških publikacij iz več kot 50-ih držav (med njimi je tudi Marketing magazin), na spletni prireditvi 8. decembra največ nagrad podelila Nemčiji. Nemški projekti so prejeli 61 nagrad, vključno z dvema velikima in 10 zlatimi nagradami. Na drugem mestu med državami je Kanada s 45 nagrajenimi projekti, vključno z eno veliko in petimi zlatimi nagradami. V prvo peterico so se uvrstili še ZDA z 19 nagradami, Združeno kraljestvo in Norveška.
Na splošno manj prijav, več iz Azije
Spomnimo, letos je na Epica Awards prispelo 3.099 prijav, kar je v primerjavi z lanskim letom nekoliko manj. To je posledica odsotnosti ruskih agencij, ki so jim prepovedali udeležbo na tekmovanju. Največ prijav je prišlo iz Severne Amerike (400), sledijo Ukrajina (396), Nemčija (276) in Francija (158). Povečalo se je število prijavljenih del iz Azije, predvsem iz Tajske, Kitajske in Indije. Med oglaševalskimi mrežami so v letošnji konkurenci še posebej dobro zastopani McCann, Publicis in Accenture. Kot so še sporočili organizatorji Epice, je med prijavitelji vedno več samostojnih udeležencev; ti so letos predstavljali že dobrih 55 odstotkov vseh prijav.