Eurobest 2020: agencija leta je BETC Paris, veliki zmagovalec pa »Plesnivi Whopper«
Na 33. evropskem festivalu kreativnosti Eurobest so razglasili zmagovalce, med katerimi je največ pohval požel Burger Kingov »Plesnivi Whopper«. Agencija leta je postala BETC Paris. Med nagrajenci ni slovenskih predstavnikov in agencij iz regije.
Najuspešnejša agencijska mreža je Publicis Worldwide, najboljša neodvisna agencija pa je N=5 Amsterdam. Največkrat nagrajena država je Švedska, ki je prejela kar 35 nagrad, od tega devet velikih, sledita ji Francija (23 nagrad) in Belgija (20 nagrad).
»Plesnivi Whopper«, ki so ga za Burger King zasnovali v agencijah David Miami, Ingo (del partnerstva med mrežama Ogilvy in Grey) in Publicis Romunija, je bilo delo, ki je letos najbolj izstopalo in je prejelo pet velikih nagrad. Predsednik žirije Stephan Vogel, vodja kreativcev EMEA in Ogilvy Nemčija, meni, da gre za projekt, ki krši vsa pravila oglaševanja hrane: »Projekt je drzen in pogumen in je pravi mejnik v zgodovini komuniciranja. V svetu, kjer v prehrani prevladujejo konzervansi, je pokazal, da obstaja tudi drugačen način priprave hrane.«
Med drugimi prejemniki velikih nagrad so še:
»Uživajte, preden vrnete« (naročnik Diesel, agencija Publicis Italija)
»Natisnjeno s Parkinsonom« (naročnik Berlinska univerzitetna bolnišnica Charité, agencija Innocean Worldwide Europe)
»VAR popusti« (naročnik Elkjøp, agencija Nord DDB)
»Zaprto zaradi obnove« (naročnik in avtor Turistična organizacija Ferskih otokov)
»Temna stran denarja« (naročnik ABN AMRO, agencija N=5 Amsterdam)
Vse zmagovalce in finaliste najdete na povezavi.