e
Aktualno

Eurobest: Znani so dobitniki velikih in posebnih nagrad

Največ velikih nagrad (vsaka pet) sta letos prejeli Italija in Francija, Publicis Worldwide pa so že četrtič razglasili za agencijsko mrežo leta.

Kot je povedal Simon Cook, izvršni direktor družbe Lions, pod okrilje katere sodi tudi evropski festival kreativnosti Eurobest, ta že 34 let slavi najboljše kreativne ideje v Evropi, dela, ki so prejela velike nagrade pa postavljajo merilo kreativnosti za celotno panogo.

Zmagovalna dela so:

V kategoriji izkušnja z blagovno znamko in aktivacija: »Hack Market«, agencija Marcel, oglaševalec Back Market

V kategoriji kreativna poslovna transformacija: »Nezapravljeno pivo« (»The Unwasted Beer«, agenciji Publicis Italy in Publicis Dublin, oglaševalec Heineken

V kategoriji kreativna prodaja: »Volvov ulični konfigurator« (»Volvo Street Configurator«), agencija Famous Grey, oglaševalec Volvo

V kategoriji kreativna uporaba podatkov: »Strupeni vpliv« (»Toxic Influence«), agencija Ogilvy, oglaševalec Dove

V kategoriji kreativna učinkovitost: »Renault - električna vas« (»Renault - Village Électrique«), agencija Publicis Conseil, oglaševalec Renault

V kategoriji kreativna strategija: »Zmanjšajte vožnjo« (»Reduce The Ride«), agencija Happiness, oglaševalec D'Ietere

V kategoriji oblikovanje: »Portugalska (pre)ustava« (»Portuguese (Re)Constitution«), agencija FCB Lisbon, oglaševalec Penguin Random House Portugal

V kategoriji digitalna obrt: »Adobe X Bowie«, agencija Dentsu Creative, oglaševalec Adobe

V kategoriji direkt: »Podprimo Ukrajino« (»Backup Ukraine«), agencija Virtue Worldwide, oglaševalec Polycam X UNESCO X Blue Shield

V kategoriji zabava: »Staraoke«, agencija Ogilvy, Milano, oglaševalec Prime Video

V kategoriji film: »Pajek in okno« (»The Spider And The Window«), agencija Leo Burnett, oglaševalec Samsung Electronics GMBH

V kategoriji filmska obrt: »Pajek in okno« (»The Spider And The Window«), agencija Leo Burnett, oglaševalec Samsung Electronics GMBH

V kategoriji glass: »Strupeni vpliv« (»Toxic Influence«), agencija Ogilvy, oglaševalec Dove

V kategoriji dobrodelnosti: »Zamenjava spola« (»Gender Swap«), agencija BETC, Pariz, oglaševalec Women in Games

V kategoriji zdravje: »Sugar Kids«, agencija VMLY&R HEALTH, Madrid, oglaševalec špansko ministrstvo za varstvo potrošnikov

V kategoriji obrt v panogi: »Chillboards«, agencije NORD DDB/ adam&eveDDB/, DDB Chicago, Danska, Velika Britanija, ZDA, oglaševalec Molson Coors

V kategoriji inovacije: »Dot Pad. Prvi pametni grafični zaslon« (»Dot Pad. The First Smart Tactile Graphics Display«), agencija Serviceplan, oglaševalec Dot Incorporation

V kategoriji integracije: »Noč je mlada« (»The Night is Young«), agencija Publicis Italy, oglaševalec Heineken

V kategoriji mediji: »Cirkulär«, agencija Accenture Song, oglaševalec IKEA

V kategoriji mobilno: »Hack Market«, agencija Marcel, oglaševalec Back Market

V kategoriji zunanjega oglaševanja: »Neskončno lovljenje« (»Neverending Chase«), agencija Havas Milano, oglaševalec Affinity

V kategoriji odnosov z javnostmi: »Podprimo Ukrajino« (»Backup Ukraine«), agencija Virtue Worldwide, oglaševalec Polycam X UNESCO X Blue Shield

V kategoriji tisk in založništvo: »Outlaw Runners«, agencija BETC, Pariz, oglaševalec Distance

V kategoriji radio in avdio: »Je izboljšal ali poslabšal?« (»Did he upgrade or downgrade?«), »Mama, ampak ne njegova mama« (»Mom but not his Mom«), »Netrajnostni otroci« (»Unsustainable Children«), agencija David, Madrid, oglaševalec Burger King

V kategoriji družbena omrežja in vplivneži: »The Virtual Heineken Silver«, agencija Publicis Italy, oglaševalec Heineken

Posebne nagrade:

Oglaševalska mreža leta

1. Publicis Worldwide

2. DDB Worldwide

3. Ogilvy

Medijska mreža leta:

1. dentsu X

2. iProspect

3. MediaCom

Agencija leta:

1. Publicis Italy, Milano, Italija

2. BETC, Pariz, Francija

3. Marcel, Pariz, Francija

Neodvisna agencija leta:

1. Philipp und Keuntje, Hamburg, Nemčija

2. Jung von Matt AG, Hamburg, Nemčija

3. Serviceplan, Muenchen, Nemčija

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji