Facebook izgublja uporabnike
Število dnevnih uporabnikov Facebooka je v zadnjem četrtletju 2021 padlo za okoli 500.000. Do padca uporabnikov je prišlo prvič v 18-letni zgodovini Facebooka.
Pol milijona uporabnikov je pri 1,93 milijarde dnevnih uporabnikov zelo malo, vendar je delnica Mete (krovno podjetje) v zadnjih 24-ih urah po objavi podatkov o poslovanju, padla za okoli 20 odstotkov. Povedano drugače, vrednost Mete se je znižala za neverjetnih 200 milijard dolarjev. Vrednost delnic je padla predvsem zaradi slabih poslovnih rezultatov družbe v zadnjem četrtletju. Družba je zaradi visokih vlaganj v projekte metavesolja poslovala veliko slabše od pričakovanj. Facebookov oddelek Oculus Quest (proizvodnja očal) je na primer imel 3,3 milijarde dolarjev izgube ob 877 milijonih prihodkov.
Mark Zuckerberg je poskušal investitorje pomiriti z izjavo, da so lani »izdatno vlagali v nove projekte, letos pa bodo te projekte začeli tržiti«. Med drugim veliko vlagajo v program Reels, ki naj bi konkuriral vse bolj priljubljenemu TikToku.
Facebook je lani največ uporabnikov izgubil v Južni in Severni Ameriki. Po drugi strani druge aplikacije v lasti družbe, Instagram, WhatsApp in Messenger, še pridobivajo nove uporabnike.