australia
Aktualno

Facebook v Avstraliji blokiral objave medijskih hiš

Poteza je odgovor na namere avstralskih nadzornih institucij, da bi moral Facebook založnikom plačevati za deljenje njihovih vsebin.

V MM-u smo že poročali, da je Avstralska komisija za konkurenco in varstvo potrošnikov (ACCC) predlagala zakon, ki bi digitalna duopolista Google in Facebook obvezala, da bi domačim medijskim hišam plačevala za novinarske prispevke oziroma medijske vsebine, ki jih njihovi uporabniki delijo na njunih platformah. Predlog so podprli vsi večji avstralski založniki, vključno z medijskimi hišami News Corp Australia, Nine Entertainment in Guardian Australia.

Facebook se je z uresničitvijo grožnje, da bo blokiral deljenje novic avstralskih medijskih hiš pridružil Googlu pri blokadi novičarskih prispevkov na njihovi časovnici. »Predlagani zakon v svojem bistvu napačno razume odnos med našo platformo in založniki, ki jo uporabljajo za izmenjavo novic. Pred nami je ostra izbira: poskusiti upoštevati zakon, ki ignorira resničnost tega odnosa, ali prenehati dopuščati novičarske vsebine na naših storitvah v Avstraliji. S težkim srcem se odločamo za slednje,« so v zapisu na blogu zapisali pri Facebooku.

Nova politika Facebooka tako pomeni, da ljudje v Avstraliji ne morejo dostopati ali deliti avstralskih ali mednarodnih novic na Facebooku ali vsebin z avstralskih in mednarodnih strani z novicami. Pomeni tudi, da si ljudje drugod po svetu ne morejo ogledati ali deliti avstralskih vsebin novic na Facebooku.

Spodaj primera časopisov The Guardian Australia in The Herald Sun.

guardian

herald

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji