h
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Podeljene so nagrade SPORTO

V Portorožu so na konferenci o športnem marketingu in sponzorstvih SPORTO 2024 podelili nagrade za najboljše projekte na področju športnih kampanj in aktivacij. Kdo so prejemniki nagrad preverite na povezavi.

SPORTO

Slovenske železnice z nagrado za najboljšo nacionalno kampanjo 

European Travel Commission (ETC) in Eurail sta z nagrado za železniški turizem (ang. Rail Tourism Awards) nagradila Švicarske železnice SBB, Slovenske železnice, francosko potovalno platformo Mollow in Schweizerische Südostbahn, ki oživlja vožnjo skozi prelaz Gotthard. Slovenske železnice so prejele nagrado za najboljšo nacionalno kampanjo z naslovom »Vlaki za nove generacije«. Po mnenju žirije gre za »kreativno in zapomnljivo kampanjo«, ki naj bi med drugim pripomogla k desetodstotni rasti števila potnikov na vlakih.

Slovenske železnice

Luna \TBWA zbira posadko za tretjo odpravo v »vesolje oglaševanja«

Študentje bodo znova imeli priložnost, da v okviru programa Luna \TAKE OFF na lastni koži izkusijo, kako poteka delo v oglaševalski agenciji. Luna \TBWA namreč razpisuje že tretjo izvedbo »najbolj nadzemeljskega oglaševalskega bootcampa«, ki daje priložnost vedoželjnim mladim, da poletijo med zvezde oglaševanja. Prijave potekajo na www.lunatakeoff.si.

Luna \TAKE OFF

Donacija Žita in Lidla Slovenija za Združenje Europa Donna

V Žitu so skupaj z Lidl Slovenija tudi letos, že peto leto zapored, združili moči v dobrodelnem roza oktobru, mesecu ozaveščanja o raku dojk. S posebnim kruhom, poimenovanim »kruh chia roza oktober«, ki so ga zasnovali v Žitu in je bil v rožnatem oktobru sveže pečen naprodaj ekskluzivno v Lidlovi pekarni, sta podjetji skupaj podprli Združenje Europa Donna Slovenija. V okviru prodajne akcije so tudi letos predali 6.000 evrov donacije za podporo programu ROZA, ki ponuja psihosocialno podporo bolnicam, obolelim za rakom dojk in raki rodil, ter njihovim bližnjim.

Donacija Žita in Lidla Slovenija

Renault Rafale in Katarina Čas nadaljujeta skupno pot

Renault in Katarina Čas sta po uspešnem enoletnem sodelovanju sklenila nadaljevati svojo pot. Katarina Čas, mednarodno ena najbolj prepoznavnih slovenskih igralk, je za eno leto prejela v uporabo novega zastavonošo blagovne znamke Renault – Rafale, vozilo ki predstavlja poklon pionirskemu duhu znamke – nekoč v zraku z letalom Caudron-Renault Rafale, danes na cesti.

Katarina Čas

Foto: Urša Premik

Andreja Jernejčič izdala zvočno knjigo Brez treme na oder

Praznično obdobje prinaša priložnosti za nastope in govore pred sodelavci, kar je lahko za mnoge velik izziv. Prav zato je mag. Andreja Jernejčič, strokovnjakinja za komuniciranje, piar in javno nastopanje, sicer tudi avtorica devetih knjig (sedmih tiskanih in dveh zvočnih), izdala svojo tretjo zvočno knjigo Brez treme na oder. V njej boste spoznali vse osnove priprave na uspešen nastop – od priprave vsebine, oblikovanja jasnega, dinamičnega in zanimivega govora, do pravilne uporabe neverbalne komunikacije.

Brez treme na oder

Visa podpira FIS Svetovni pokal v deskanju na snegu

Visa že skoraj 40 let podpira nekatere najvidnejše svetovne športne in zabavne dogodke. Zdaj širi svojo podporo s partnerstvom z Evroligo, najpomembnejšo profesionalno košarkarsko ligo, postaja pa tudi novi partner Mednarodne smučarske in deskarske zveze (FIS) in s tem najbolj dinamičnih in vznemirljivih tekmovanj v zimskih športih, ki vodijo na olimpijske igre Milano Cortina 2026. V središču tega sodelovanja so športniki, saj sta tako FIS kot Visa zavezana podpori športnikom v njihovih prizadevanjih za odličnost na svetovnem prizorišču in navdihovanju naslednjih generacij športnih navdušencev.

Visa podpira FIS

Drsališče nad mestom je spet odprto

V nakupovalnem središču ALEJA so že četrto leto zapored odprli drsališče na strehi ALEJA SKY. Letos bodo obiskovalcem posebno vzdušje pričarali petkovi disko večeri z DJ-jem, sobotni dopoldnevi pa bodo rezervirani za šolo drsanja, kjer lahko vsakdo izboljša svoje spretnosti na ledu. »Vstopnica za drsanje je lahko tudi lepo darilo, saj je mogoče kupiti darilne bone za otroke, odrasle in družinske vstopnice, z ali brez izposoje drsalk,« je na otvoritvi drsališča dejal direktor ALEJE Toni Pugelj. Ob tej priložnosti smo izvedeli tudi, da so v SES Slovenija sklenili strateško partnerstvo s Petrolom, kar pomeni, da so darilni boni DESETAK odslej na voljo tudi na vseh bencinskih servisih Petrol v Sloveniji.

Drsališče

Denar in kriminal: Tekma brez konca

NLB je v sodelovanju s partnerji pripravila začasno razstavo z naslovom Denar in kriminal: Tekma brez konca, ki je namenjena prikazu zgodovinskega razvoja finančnih prevar, vse od antičnih časov, pa do današnjih še kako aktualnih spletnih prevar. Razstava, ki je primarno namenjena izobraževanju in ozaveščanju o spletnih prevarah, bo v NLB Muza (na Čopovi ulici v Ljubljani) odprta do 30. decembra 2024.

Tekma brez konca

Aquapark Dalmatia: Nova atrakcija za družinski oddih v Šibeniku

V Amadria Parku v Šibeniku predstavljajo novo družinsko doživetje, za katerega pravijo, da postavlja nove standarde za družinske počitnice na Jadranu. Aquapark Dalmatia je prvi pokriti in ogrevani vodni park v regiji, ki je zasnovan tako, da ponuja popolno kombinacijo zabave in sprostitve skozi vse leto – ne glede na vreme. Obiskovalcem ponuja obilo zabave in kakovostno preživljanje časa za vso družino ter bogato izbiro atrakcij za otroke in odrasle.

Aquapark Dalmatia

Otvoritev prenovljene BOSS trgovine v Emporiumu

V Emporiumu so uradno otvorili največjo BOSS trgovino v regiji s častnim gostom Primožem Rogličem. Priložnost za druženje s kolesarskim prvakom je privabila številne znane obraze iz sveta športa in estrade.

BOSS

Povrnite si sanje

V Medexu so predstavili nov izdelek – Melatonin ustno pršilo, ki je že na voljo v lekarnah in specializiranih prodajalnah. Pršilo združuje melatonin s sestavinami, kot so melisa, propolis in vitamin B6, kar omogoča celostno podporo boljšemu spancu in hitrejši sprostitvi.

Melatonin

Uspešno nazdravili martinu in letini 2024

V družbi prijateljev in ljubiteljev vina so v Puklavec Family Wines nazdravili največjemu vinskemu prazniku, ko se mošt spremeni v vino, martinovemu in letini 2024. Kot pravijo, so na dogodku še enkrat dokazali, zakaj svojo strast do vrhunskih vin delijo s številnimi ljubitelji vina doma in v tujini.

Puklavec

Žlehtnoba že na sporedu v vseh kinih

V četrtek so obiskovalci v Cineplexxu v Ljubljani doživeli premiero težko pričakovanega fantazijskega muzikala Žlehtnoba. Na premiero je prišlo nekaj znanih Slovenk in Slovencev, prvi navdušenci, ki so se oblekli v oblačila zelene in rožnate barve ter se prepustili spretnim rokam vizažistke, pa so komaj čakali na muzikal o zgodbi ženske, nenavadno zelene barve, ki je postala zlobna čarovnica iz Oza.

Žlehtnoba

28-urni dobrodelni maraton Radia 1 bo posvečen Aniti Ogulin

Ekipa Denis Avdić Showa je sporočila, da bodo tudi letos pripravili 28-urni dobrodelni maraton Radia1. Letošnji dogodek bo nekaj posebnega zaradi dveh razlogov – ker je že jubilejni deseti, in ker bo prvič brez osebe, ki je pustila največji pečat v tej akciji, Anite Ogulin. Dobrodelni dogodek se bo začel 19. decembra ob 5. uri in bo trajal do 20. decembra do 9. ure. Lokacija ostaja enaka – praznični studio pred Mestno hišo v Ljubljani.

dobrodelni maraton

Katarina Braniselj bo spet sedla na voditeljski stolček

Po večmesečni odsotnosti se na voditeljsko mesto informativne oddaje Planet 18 vrača Katarina Braniselj. »Studio in gledalce sem pogrešala, to je posebne vrste delo, ki ti res zleze pod kožo. In presenetilo me je, koliko ljudi me je zadnje tedne ustavilo na ulici in mi dejalo, da jim manjkam na malih zaslonih. To ti res polepša dan in delu da smisel in veselim se, da si bomo spet delili večere,« je dejala ob svoji vrnitvi.

Katarina Braniselj

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji