Fanfara v znamenju nemogočega
Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije organizira jubilejno, že 15. študentsko marketinško konferenco Fanfara. Tema letošnje izvedbe je »Nemogoče«, odvijala pa se bo 24. oktobra v Cankarjevem domu.
Fanfaro obišče vsako leto več kot 300 udeležencev, letos pa jo organizira ambiciozna 23-članska ekipa študentov različnih smeri, ki jih združujeta strast do marketinga in aktivno članstvo v Študentski sekciji Društva za marketing Slovenije.
Konferenca ponuja razgiban in informativen program, namenjena pa je študentom, navdušencem, strokovnjakom in vsem tistim, ki si želijo nadgraditi marketinško znanje, ali pa se z marketingom srečujejo na poslovnem področju. Govorci bodo po vsebinskih sklopih razkrili razplete svojih zgodb ter se ob tem dotaknili mogočnosti blagovnih znamk in trendov v marketingu. Beseda bo tekla o vsemogočnosti embalaže, strateški funkciji marketinga, novih platformah in vzpostavljanju vsemogoče miselnosti.
Hitri karierni zmenki
Del 15. Fanfare bo premierno tudi »speed dating«, kotiček, prostor za hitre karierne zmenke z vodilnimi slovenskimi podjetji, ki lahko udeležencem zagotovijo sanjsko službo. To bo za udeležence enkratna možnost, da z različnimi podjetji v kratkem razgovoru ustvarijo prvi stik in raziščejo potencialne možnosti za sodelovanje. V petih minutah bodo imeli priložnost skleniti nova poznanstva, spoznati različne poklice v marketingu in prejeti povratne informacije. Gre za trening razgovora, hkrati pa lahko tudi priložnost za nadaljnje sodelovanje različnih oblik.