Festival Kaktus by 1664 Blanc
Začetek novembra se bodo na beograjskem festivalu Kaktus by 1664 Blanc zbrali nagrajeni strokovnjaki s področij komuniciranja in oglaševalske kreativnosti iz celotne evropske regije, ki bodo predstavljali dobre prakse in trende v komunikacijski industriji
Osma izvedba festivala integriranih komunikacij Kaktus by 1664 Blanc bo 1. in 2. novembra 2022 v hotelu Mona Plaza v Beogradu, pod sloganom »Samorefleksija«. Po besedah organizatorjev bo festival tako kot v preteklih letih udeležencem ponujal kakovosten in raznolik program z različnih področij integrirane komunikacije. Najbolj viden predavatelj na letošnjem dogodku bo Iwo Zakowski, globalni vodja trženja blagovnih znamk pri Burger Kingu, prav tako pa naj bi veliko pozornosti pritegnil Miloš Obradović, globalni izvršni kreativni direktor v agenciji LePub Amsterdam/Publicis Italija. Med vidnimi predavatelji so tudi Nikola Maravić, direktor globalnega marketinga v skupini Carlsberg, Jolanta Stryjczak, vodja komunikacij in odnosov z javnostmi v podjetju Xiaomi za nordijsko regijo, in James Cross, ustanovitelj in kreativni direktor agencije Meanwhile, ki je bil včasih kreativni vodja v medijski hiši BBC.
Poleg dvodnevnega konferenčnega dela bosta v sklopu festivala potekala tudi promocija četrte izdaje publikacije AdBook in podelitev strokovnih nagrad Kaktus 2022, Kaktus Talenti (by SBB) in Kaktus All Stars.
Festival podpira več kot 50 različnih medijskih hiš iz celotne Evrope in podjetja, kot so Coca-Cola HBC, Xiaomi Balkan, Mercator, Jaffa, Philip Morris International, Atlantic Grupa in seveda Blanc ter SBB.