FIFA 2022: AB InBev zbuja pozornost z velikanskimi darilnimi škatlami
Konec leta bo odet v barve nogometa, saj se bo v Katarju odvijalo svetovno prvenstvo FIFA '22. Da bo pričakovanje še večje, je sponzor dogodka AB InBev po spletu razsejal QR-kode, ki nogometne navdušence vodijo do velikanskih darilnih škatel po vsem svetu
Kaja Kovič
AB InBev je tako kot že desetletja tudi letos uradni sponzor FIFE 2022, njihovo pivo Budweiser pa uradno pivo dogodka. Da bi začeli čim hitreje podžigati pričakovanje katarskega športnega spektakla, so vzpostavili 100-dnevno komunikacijsko akcijo, ki traja od sredine avgusta do začetka prvenstva, 20. novembra. Nogometne privržence so sprva dražili s QR-kodami na različnih spletnih mestih in družbenih omrežjih, z javnostjo pa so jih delili tudi nogometni zvezdniki.
Kode vodijo do zemljepisnih koordnat, za katere je zdaj jasno, da razkrivajo lokacijo škatel, v katerih ljubitelji piva in nogometa najdejo spominke s podpisi največjih nogometnih zvezd (kot so Messi, Neymar in Sterling), ogromne zaloge piva in celo vstopnice za tekme v Katarju. Lokacije so postavljene na točke, ki imajo v svetu nogometa poseben pomen, npr. blizu stadiona Wembley, kjer je odraščal Sterling, na ulici v Argentini, kjer je Messi začel igrati nogomet, ob stadionu Pacaembu v Braziliji, kjer je Neymar Jr. odigral svojo prvo profesionalno tekmo in podobno.
AB InBev je tako tudi tokrat na privlačen način pritegnil pozornost javnosti, oboževalcev piva in nogometa, medijev in drugih vpletenih institucij. K akciji so levji delež prispevali tudi trije nogometni superzvezdniki, Leo Messi, Neymar Jr. in Raheem Sterling, saj je le Messijeva objava na Instagramu v petih dneh ustvarila skoraj 1,5 milijona všečkov. Slednji je tudi glavni igralec v oglasu za Budweiser, v katerem je predstavljen kot šef vohunov, ki napoti ekipo, da po različnih svetovnih prestolnicah postavljajo rdeče škatle z logotipom Budweiserja.