z
Aktualno

Finančna pismenost v marketinškem sektorju

Kar 69 odstotkov strokovnjakov za marketing meni, da obstaja še veliko manevrskega prostora za izboljšave na področju finančne pismenosti v industriji.

Nedavno raziskavo o finančni pismenosti so pri Marketing Weeku izvedeli kar na LinkedInu, v njej pa je sodelovalo malo manj kot 400 ljudi. Ugotovili so, da dobri dve tretjini sodelujočih meni, da bi morali vsi deležniki v oglaševalski industriji narediti nekaj več za izboljšanje finančne pismenosti. Vsak peti (19 odstotkov) je namreč pomanjkanje znanja in spretnosti na tem področju označil kot veliko težavo pri tekočih obveznostih in dogovorih. Zanimivo, le 12 odstotkov anketirancev trdi, da je njihova panoga ali ekipa finančno opismena.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji