lotto
Aktualno

Finska nacionalna loterija z izrazito minimalističnimi oglasi

Finska nacionalna loterija je predstavila oglase, za katere pravijo, da so skrajno minimalistični oz. »finski«.

Ljudje v njih ne govorijo, izrazi na njihovih obrazih so minimalni, v njih nihče ne igra lota ali ne osvoji velikega dobitka, vseeno pa igrajo na čustva. Igranje lota je imelo namreč na Finskem dolgo časa prav poseben pomen, saj so številni Finci že več kot 50 let vsako soboto spremljali žrebanje. Zadnja leta jim postajajo bolj zanimive igre z večjimi dobitki, zato želi finska nacionalna loterija ljudi z oglasi spomniti na njihovo dolgoletno povezavo z lotom, ki neuradno velja za njihovo nacionalno igro.

»Po temeljitem strateškem razmisleku in pogovoru z naročnikom smo razumeli, kako izjemno priljubljena je blagovna znamka Lotto na Finskem, in prav to smo želeli pokazati. Zdelo se je narobe, da bi ljudem začeli govoriti, kaj naj naredijo, če zmagajo, ali ustvariti kar koli drugega kot trenutke, ki nas odražajo kot narod,« je ozadje kampanje pojasnil Lauri Gran, kreativni direktor v agenciji SEK, kjer so zasnovali oglase.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji