Flaviar letos servira iskrene nasmehe
Konec oktobra se je razvedela novica, da se v Ljubljani mudi András Arató, bolj znan kot zvezda memov Hide the Pain Harold. Slovenije ni obiskal zasebno, ampak je tu posnel božične oglase za podjetje Flaviar.
Oglasi so namenjeni predvsem ciljanemu oglaševanju v Združenih državah Amerike (poleg YouTuba še CTV in družbena omrežja), Harold pa se zadnje tedne pojavlja tudi na večini Flavierjevih (pristajalnih) strani. Kot so za MM povedali na Flaviarju, so zelo zadovoljni z izborom obraza letošnje novoletne kampanje. »Gospod osebno je vsaj tako legendaren, kot so njegovi memi, in sodelovanje z njim je bilo za ekipo Flaviarja neponovljiva izkušnja. Je tudi dokaz, da v iskanju idej in pristopov pogosto tvegamo, posežemo po najvišjih policah in poskusimo nove stvari, ki jih spretno zmešamo v okusne marketinške zvarke, in – če malo parafraziram slogan kampanje – serviramo iskrene nasmehe,« pravi Svetlana Belej, vodja učinkovitostnega marketinga v Flaviarju.
Kakšen pa je odziv ljudi? »Odziv je vse prej kot boleč – je boleče fantastičen. Neverjetno je, kako zelo poznan obraz s spleta je, ljudi pa ne le iskreno nasmeji, ampak je tudi vir izvirnih komentarjev. Naj jih omenim le nekaj: »Edini oglas na Facebooku, ki ga ne bom skril.«, »Sploh se ne stara. Morda so to geni, morda pa je Flaviar.«, »On ni kralj memov. On JE meme.«, »Flaviarjeva marketinška ekipa si zasluži povišico.«, »Končno, marketing done right.«,« našteje nekaj komentarjev. Kar precej si jih lahko preberete tudi pod objavo oglasa na Facebooku, kjer uporabniki iz njihovih promocijskih fotografij že ustvarjajo nove meme.