slika 2
Aktualno

Formitas Group je novi partner Merkur zavarovalnice na področju medijev in komunikacij

Merkur zavarovalnica je za svojega novega partnerja na področju tržnega komuniciranja izbrala Formitas Group, ki je z novim letom prevzela skrb za celostno upravljanje tržno komunikacijskih aktivnosti.

V Formitas Group bodo poskrbeli za kreativno in komunikacijsko strategijo, medijsko načrtovanje in zakup oglasnega prostora. Sodelovanje pa bo vključevalo še strateško pozicioniranje in ciljanje, snovanje tržno komunikacijskih zgodb na vseh kanalih in izvedbo medijskih aktivnosti, ki bodo odgovarjale na dinamične potrebe sodobnega zavarovalniškega trga.

Kot pravijo, razvoj strategije temelji na strateških orodjih in pristopu, ki izhajajo iz podatkovnega marketinga in predstavljajo nov korak pri strateški zasnovi tržnega komuniciranja, komunikacijskih kampanj in umeščanja znamke prek medijev.

»Veselimo se sodelovanja z novo marketinško agencijo in verjamemo, da bo njihova strateška naravnanost, strokovnost in inovativnost ključna pri doseganju naših ciljev ter pri nadaljnjem razvoju in krepitvi blagovne znamke Merkur zavarovalnice. Pričakujem veliko ustvarjalnih idej, ki jih bo to sodelovanje prineslo, in prepričan sem, da bomo skupaj dosegli izjemne rezultate,« pravi Miha Pahulje, član uprave Merkur zavarovalnice za prodajo in marketing ter odnose z javnostmi.

Dobra kreativna zasnova ni več dovolj

V Formitas Group pravijo, da so navdušeni, da bodo sodelovali z Merkur zavarovalnico pri soustvarjanju njene pozicije na našem trgu. »Partnerstvo je potrditev, da je strateški pristop, temelječ na podatkih, pravilen za trenutno situacijo v naši stroki, kjer dobra kreativna zasnova ni več dovolj. Ogromno kanalov in ciljnih skupin z različnimi značilnostmi zahteva natančno, usmerjeno in osredotočeno komuniciranje in ciljanje. Prepričani smo, da je to v današnjih tržnih razmerah edini pravilen način za komuniciranje vsake tržne znamke,« je ob začetku sodelovanja dejala Saša Leben, direktorica Formitas Group.

Sodelovanje sicer zaznamuje začetek novega obdobja v komunikacijskem nastopu Merkur zavarovalnice, ene najstarejših zavarovalnic v Evropi, kjer pravijo, da bodo s pomočjo strokovnjakov iz skupine Formitas še bolj osredotočeni na sveže pristope, prilagojene potrebam njihovih strank in zelo konkurenčnega trga.

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji